elin-mylife

Direktlänk till inlägg 1 april 2014

Nervält choklad

Av Elin - 1 april 2014 21:00

Har varit en toppen dag idag! Dock lite sur och sjukt nervös vissa stunder! Men skoldagen är klar och det är fixat. Humöret var bättre än igår och mådde bra, både i fysiskt och psykiskt! :) 

Redovisningen är gjord och den gick okej, var sjukt nervös men vi var i halvklass och det kändes som att läraren hade läst det jag skrev igår. Så kände en lättnad när hon sa de, körde på men som jag sa, nervös som fan, men jag är nöjd när jag känner efter! Nu kör vi mot ett godkänt, kanske tom får D/C? :) hejaheja!!!

No.n är klar och tror att jag fixar ett E och att jag förstått, isf om jag klarar det så ska jag springa fram till läraren och bah: ''Tjena kexet, står du här och smular?'' Det kör vi på! ;) höhö. Bilden skulle vi måla en fisk, det gick bra tills jag målade den i gul, den blev så jävla ful, haha! 

Soprovet gick super, förhoppningsvis fixade jag alla länderna. Höll först på och glömma ett land för jag kom inte ihåg namnet så jag bah; Nejnejnejnej!!! Men tillslut fick jag fram de i huvvet. Är sjukt nöjd, kunde inte göra bättre, nu får jag bara vänta och se


Vi fick sluta tjugo minuter tidigare och då följde jag med Hanna hem. Vi kollade på videos, pratade/skrattade, kollade på nagellack och jag välte ut en låda med choklad..... så himla duktigt och lyckat tycker jag!! HAHA ohh shiit! xD Åkte hem vid fyra, åt mat och fick då reda på att Ida har magsjukan... blev så jävla sur på henne! Bara neej nu kommer jag få det tack du! :/ 

Sett på twd, övat på engelskan, varit hos Sara, Linus och Dennis och firat Linus för han fyller år, Grattis 25-åringen, jävligt gammal börjar du att bli! Åt en as god tårta, mumma.

Läst igenom spanskan.. och nu ska jag göra två inlägg, en för idag och en imorgoninlägg.. ska försöka måla naglarna sen också. I en rödrosa färg, älskar den så himla mycket, super fin! <3

Var allt för mig, ha en bra kväll! ♥

 
 
Hanna

Hanna

1 april 2014 21:38

ÄT VITPEPPARKORN!!!!!!

http://novembertjej.bloggplatsen.se

Elin

1 april 2014 22:00

Brukar tyvärr inte hjälpa :/

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Skapa flashcards