elin-mylife

Alla inlägg den 1 april 2014

Av Elin - 1 april 2014 21:05

Har inte hunnit tagit en bild från idag så får bli en googlebild på skolan! Hahah. Kanske inte det roligaste, men det får helt enkelt bli så nu. 

Japp, så här ser min skola ut, tänker inte skriva vad den heter men ja. Det är inte den snyggaste skolan, verkligen inte inuti!! Den är så ful.. men utanpå ser den rätt så okej ut. 

Gillar inte alls min skola.. går bara massa drygt folk där, förutom några då. Lärarna är inte så himla bra heller förutom några. 

Nu har ni fått sett min skola, dit jag går fem gånger i veckan, en väldig kamp kan jag säga, 

Av Elin - 1 april 2014 21:00

Har varit en toppen dag idag! Dock lite sur och sjukt nervös vissa stunder! Men skoldagen är klar och det är fixat. Humöret var bättre än igår och mådde bra, både i fysiskt och psykiskt! :) 

Redovisningen är gjord och den gick okej, var sjukt nervös men vi var i halvklass och det kändes som att läraren hade läst det jag skrev igår. Så kände en lättnad när hon sa de, körde på men som jag sa, nervös som fan, men jag är nöjd när jag känner efter! Nu kör vi mot ett godkänt, kanske tom får D/C? :) hejaheja!!!

No.n är klar och tror att jag fixar ett E och att jag förstått, isf om jag klarar det så ska jag springa fram till läraren och bah: ''Tjena kexet, står du här och smular?'' Det kör vi på! ;) höhö. Bilden skulle vi måla en fisk, det gick bra tills jag målade den i gul, den blev så jävla ful, haha! 

Soprovet gick super, förhoppningsvis fixade jag alla länderna. Höll först på och glömma ett land för jag kom inte ihåg namnet så jag bah; Nejnejnejnej!!! Men tillslut fick jag fram de i huvvet. Är sjukt nöjd, kunde inte göra bättre, nu får jag bara vänta och se


Vi fick sluta tjugo minuter tidigare och då följde jag med Hanna hem. Vi kollade på videos, pratade/skrattade, kollade på nagellack och jag välte ut en låda med choklad..... så himla duktigt och lyckat tycker jag!! HAHA ohh shiit! xD Åkte hem vid fyra, åt mat och fick då reda på att Ida har magsjukan... blev så jävla sur på henne! Bara neej nu kommer jag få det tack du! :/ 

Sett på twd, övat på engelskan, varit hos Sara, Linus och Dennis och firat Linus för han fyller år, Grattis 25-åringen, jävligt gammal börjar du att bli! Åt en as god tårta, mumma.

Läst igenom spanskan.. och nu ska jag göra två inlägg, en för idag och en imorgoninlägg.. ska försöka måla naglarna sen också. I en rödrosa färg, älskar den så himla mycket, super fin! <3

Var allt för mig, ha en bra kväll! ♥

Av Elin - 1 april 2014 10:14

Yey. Ska ha no om några minuter och jag taggar inte alls.. vet som sagt inte vad jag ska skriva, höhö. Men får fortsätta göra det som jag gjorde så blir det väl bra. Läraren kunde gärna förklarat mer så kanske det skulle funka bättre, meen aa. 

Ska ha bild sen också. Det är lite roligare. Soprov sist på europaländerna och det kommer faktiskt gå ganska bra, tror jag! :) Öönska mig lycka till iaf!!!<3


Efter skolan ska jag bara arbeta med läxor, mina dagar är så roliga känner jag. Skulle bli mycket bättre med en häst, då kunde jag ha mer och skriva om! Kanske får gå hem sen om jag inte följer med Hanna till stan sen. Måste sluta skriva nu, vi börjar, ha en bra dag! Pöss<3


Av Elin - 1 april 2014 08:11

Fyfan. En månad närmare sommaren!! Så himla gött och vårdagen är jätte fin, sol och glatt humör :)

Ha en bra dag! <3


Skapa flashcards