elin-mylife

Alla inlägg den 31 mars 2014

Av Elin - 31 mars 2014 20:00

Min bästavän är Hanna! Hon är en sån jävla bra vän! Finns ingen bättre

Hon gör mig jämt på gott humör och får mig jämt och skratta! <3 Hon är också så fin och är avundsjuk! Hon har samma dåliga humor som jag och är jätte omtänksam. Ja finns så jävla mycket som jag kan säga :) En sån vän som hon är skulle alla ha, verkligen. Hon är sig själv och skiter i andra! Älskar sånna personer

Hoppas att vi verkligen är vänner i år!!! ♥

   


(Klicka på bilden för och komma till hennes blogg)


En annan person som är min bästa vän är Natalia! En sjukt snäll person och omtänksam. Hon kämpar för det hon vill, ska klara de, och gör de! Det är sjukt! Hon är underbar. Vill alla väl och är helt perfekt som hon är, är sig själv och vill ha rättvisa. Hon är också sjukt fin, avundsjuk här med! Smitta av eeer!!! 

Finns mycket att skriva.. men jag vill verkligen att vi är vänner i flera år till och att vi ska träffas också, det skulle va så himla roligt och ja ♥

   

(Länk till hennes blogg, klicka på bilden)

Ha en bra kväll! 




Av Elin - 31 mars 2014 19:45

Hej på er alla mina gryma läsare!♥

Fyfan vilken tuff och kämpig dag det har varit.. så jävla kämpigt psykiskt! Dagen började men ord rätt upp i ansiktet att jag är omogen, dum och allt möjligt.. bråket mellan Ida och mig började igen. Hon sa as elaka saker till mig och jag sa dock också nån dum sak men va inte värre än henne, det liksom kommer bra upp när man är frustrerad!.. Hon anklagade mig för saker som jag inte gjort, som jag inte ens skulle kommit på! Hon ljuger för sig själv! Så jävla dum är hon, hon är vuxen och jag är fan ett barn, vart går gränsen liksom?! Det slutade med att Ida gick från bordet tills sitt rum och fortsatte med & fixa sig och jag satt kvar, gråten i halsen, illamående så jag inte kunde äta och jag försökte spy upp min mat. Där fick jag plötsligt slut på kraft kände jag, orkade inte med nåt! Skrev till Hanna för att funka bättre också.. 

Gick runt i skolan och tänkte på vad som hänt och mått dåligt för de.. men när jag kom hem pratade jag med mamma och sa att om Ida inte slutar flyttar hon eller jag!! 

Hon pratade med Ida men hon sa bara att jag var omogen och att mamma & pappa skulle säga till mig....... fick en bitchblick av henne sen också! Ursäkta att jag inte är PERFEKT jävla...

Ja, vill bara flytta! Just så känner jag nu. :( men om jag flyttade skulle jag sakna min familj så jävla mycket, det är en sak klar.. skulle annars må mycket bättre om jag gick till en kurator och pratade, kanske till nån som familjen kan följa med till så kan vi alla prata, eller jag och Ida, men då skulle dom bara säga: Det är ''syskonkärlek!'' Men nej de är det fan inte, det är rent hat från henne! Jag har ändrat uppfattning om henne helt


Skoldagen idag har varit helt okej. Har lyckats med skolan och jag klarade de, även i svåra dagar och man inte gillar skolan är det ALLTID skönt och komma bort ovansätt vart man är. Jag hade också kompisar med mig så de blev bra. Det var en vanlig dag men slöjd, matte, so, spanska och engelska. Har inte mycket och skriva om de såklart, höhö. Har iaf mycket läxor.. matte, spanska, matte, so tills imorgon. Va kanske inte så mkt, men själv tycker jag de och det blir en otrolig press, och det suger! Har inte alls gjort mkt idag. Öövat på so, ska göra de snart igen, engelska, öva snart igen med, gjort lite no ehh, kollat på twd och är redan inne i andra säsongen ;3 Hihihöhö.


Imorgondagen ska jag ha redovisning i svenska och då hoppas jag att lärarfan gör så vi får ha i halvklass!! -.- Non kommer gå skit för fattar fortfarande typ inge :$ bild och so.. funderar på och gå hem imorgon också I don't know.. 

Nä men ska dra nu. Ha en bra kväll allihopa!! ♥



Skapa flashcards