elin-mylife

Alla inlägg den 30 mars 2014

Av Elin - 30 mars 2014 19:57

Hr varit en sjuk latdag. Har i princip suttit och kollat på twd hela dagen. Men det är såå himla bra!! Har också läst och fått hjälp med non. Vattnat blommorna/orkideerna. Duschat, bytt sänglakan, dammsugit mitt rum och övat på länderna :) Det har varit en ganska bra dag faktiskt! 
Mitt humör har varit upp och ner. Men äntligen mår mina ögon bättre iaf, det beror på pollen för det blev mycket bättre när jag tog en tablett.. :) 

Ikväll ska jag kolla på tvn och bara ta dt lungt.


Skola imorgon också! Ha en bra kväll allihopa, pöss ♥

Snabb uppdatering... 

Av Elin - 30 mars 2014 12:15

Tänker inte visa bild, men det får gå ändå! :) 


Har två systrar och en bror. 

Min bror heter Tobias och är 25 år, han fyller 26 år nu i april. Han jobbar med och köra lastbil, tror han kör timmerbil. :) Tobbe är snäll, go, rolig och så som en bror ska var! Han har gått igenom mycket men det vill jag inte ta upp, det är för privat men kommer säkert prata om det någon annan gång.. vi är väl inte så tajta syskon som jag kan prata allting med men ganska. Han är iaf en riktigt bra bror! 
Han bor tillsammans med sin tjej -Anna och fyra katten, höhö. Hans intressen är rally men tyvärr kör han typ aldrig nu, hoppas att han gör det snart! 


Sara är 23 år men fyller 24 i Juni. H0n jobbar på äldreomsorgen men ska plugga upp sina betyg i höst så hon kan bli sjuksköterska på sjukhus, :) Hon bor med sin kille -Linus och son -Dennis. De har också en hund, katt och två hästar. Sara är sjuuuukt snäll! Det sötaste och bästaste syrran jag har, det gå inte och beskriva. Jag kan säga i princip allt till henne. Hon är omtänksam, hjälpsam och vet hur alla mår typ. Hon är så jävla förstående. Hon är dock känslig och kan tål inte vissa saker som man säger men det förstår jag. Hon har blivit mobbad :/ hennes intressen är hästar och ridning. 


Ida är 19 år. Hon går sista året på gymnasiet och tar alltså studenten i Juni (och jag är såååå avundsjuk!!) Efter skolan ska hon plugga upp nåt ämne som behövdes och så ska hon gå i skolan i Uppsala för och bli vetrinär. Riktigt riktigt coolt säger jag!

Ida bor hemma men har en kille -Oskar. Hennes intressen vet jag inte alls... djur iaf! Ida kan vara en riktigt jävla bitch men ibland en schysst syster som jag uppskattar. Men på nåt sätt så har hon nåt hat så jag inte kan med henne. Jag önskar verkligen att det blir ändring på henne, så hon kan bli den syster som jag velat ha henne som länge. Men hon är min syster och jag älskar henne! 

Skapa flashcards