elin-mylife

Direktlänk till inlägg 28 mars 2014

''Varje dag'' bloggning

Av Elin - 28 mars 2014 18:09

Eftersom att jag bloggar typ varje dag så kör vi på en sån här varje dag 1-30 :) nu kan jag förhoppningsvis ta in bilder också ifall det skulle behövas. Listan ser ut så här;

 
Dag 1-  En bild på mig själv + 10 fakta om mig
Dag 2- Mina föräldrar
Dag 3- Mina syskon
Dag 4- Min bästavän
Dag 5- En bild från ett ställe jag vart på
Dag 6- Min största idol
Dag 7-  Dethär åt jag idag
Dag 8- Typ av killar jag faller för
Dag 9- En ovana som jag önskar att jag inte hade
Dag 10- Låtar jag lyssnar på när jag är glad, ledsen eller arg.
Dag 11- Dethär hade jag på mig idag
Dag 12- När och varför började jag blogga?
Dag 13- En bild hemifrån
Dag 14- En bild på mig och min familj
Dag 15-Sätt din mp3/ipod/annan musikspelare på shuffle, skriv ner de första 3 sångerna och vad dessa betyder för dig.
Dag 16- Mina drömmar
Dag 17- Någon jag skulle vilja byta liv med för en dag, och varför.
Dag 18- Min garderob
Dag 19- Mina smeknamn och varför jag har dom
Dag 20- Min favoritplats.
Dag 21- En bild på något som gör mig lycklig.
Dag 22- Vad som gör mig annorlunda ifrån alla andra?
Dag 23- Någonting jag vill ha
Dag 24- Favoritrecept
Dag 25- I min handväska
Dag 26- Min favorittid på året
Dag 27- Varför gör jag denna 30-dagars utmaning?
Dag 28- En bild på mig från förrförra året,förra året, och en från iår. Hur har jag förändrats sen dess?
Dag 29- Det här saknar jag.
Dag 30- Min favoritsång.
 
Tänker dock inte visa bild på min familj men ni förstår nog varför! Men börjar i nästa inlägg (idag) så håll ut! ♥
 
 
natalia

natalia

28 mars 2014 19:35

Åh lite sugen på att prova :D

http://nattis98.bloggplatsen.se

 
natalia

natalia

28 mars 2014 20:22

Tack elin :D Allt bra med dig? :)

http://nattis98.bloggplatsen.se

 
natalia

natalia

28 mars 2014 20:23

Ska sno listan när jag inte har nått o blogga om :D

http://nattis98.bloggplatsen.se

 
natalia

natalia

28 mars 2014 20:28

Jodå det är bra, håller på o göra ett inlägg på alla presenter nu ;D

http://nattis98.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards