elin-mylife

Alla inlägg den 28 mars 2014

Av Elin - 28 mars 2014 22:30

Hej! Är riktigt besviken nu för att jag skickade en present till Natalia och då hade posten (antagligen) öppnat de och tagit ur två saker! Blev så jävla besviken och frustrerad när jag såg och hörde de! :( är också ledsen för att hon inte fick de och skämms så in i helvete! Hur fan kan posten vara så dum i huvudet?! Nä inge mer post skickat från mig nu säger jag! ;'/ skulle bara vilja göra nåt med posten nu, så känner jag men kriminell hör inte hemma här..


Har också varit och handlat idag. Då när vi var påväg så ser vi nåt på vägen, den står en hund, MITT PÅ VÄGEN! Sen är de en till hund som är där och vi trodde att det va hans hundar som bodde där (vår granne) men nä. Så vi tog in dom i bilen och åkte runt lite och frågade men tillsist fick vi tag på ägarna. :) men ville inte lämna ifrån mig dom hihi.. dom var så sööööööta!! <3 vill också skaffa såna!


Har inte gjort så mycket mer idag. Ska sluta skolveckan med film och sova! Det blir filmen ''Blå är den varmaste färgen'' och det står så här om den på swefilmer; ''16-åriga Adèle är ung, oskuldsfull och inte helt säker på vad hon vill göra av sitt liv. När hon träffar Emma, en punkig tjej med blått hår och starka åsikter, öppnas hennes ögon för kärleken och för frigörelse. De två inleder ett förhållande som utforskas in i minsta detalj.'' Låter lite bra, kanske lite .. vad ska man säga, pinsam xd Men har inte alls emot homosexuella så kan se den! Står för de till 100%! 

Ha en bra fredagskväll och sov gött allesammans.   

Av Elin - 28 mars 2014 20:45

  

1. Mest av allt i hela världen just nu önskar jag mig en häst!!!

2. Jag är beroende av min mobil.. :$

3. Är just nu kär i den sötaste killen på skolan men som tyvärr är upptagen.. :( (forever alone)

4. Jag gillar mest och skriva långa inlägg istället för flera korta.

5. Kommer ej på någon fråga..

6. Om jag fick välja mellan att åka utomlands med mina vänner i en månad eller åka till norrland med min familj så skulle jag välja norrland!  

7. När jag var liten gillade jag och bli riven och biten av katterna

8. När jag var några månader gammal-1 år så gick jag till trappan och klättra upp där, ramla ner därifrån och mamma trodde att jag dött.. jag skrek och grät ingenting. :/

9. Får blåmärken helt mysko!

10. När jag var runt åtta år så lekte jag, Sara & Linus kurragömma. Letade efter dom överallt men hittade dom inte så trodde dom dött (helt seriöst) så jag sprang gråtande ner till älven och skulle dö. Men dom kom springandes efter mig & hjälpte mig.  


(Var as svårt och komma på frågor) ;) men här har ni tio som det skulle va! Ha en bra kväll. <3

Av Elin - 28 mars 2014 18:09

Eftersom att jag bloggar typ varje dag så kör vi på en sån här varje dag 1-30 :) nu kan jag förhoppningsvis ta in bilder också ifall det skulle behövas. Listan ser ut så här;

 
Dag 1-  En bild på mig själv + 10 fakta om mig
Dag 2- Mina föräldrar
Dag 3- Mina syskon
Dag 4- Min bästavän
Dag 5- En bild från ett ställe jag vart på
Dag 6- Min största idol
Dag 7-  Dethär åt jag idag
Dag 8- Typ av killar jag faller för
Dag 9- En ovana som jag önskar att jag inte hade
Dag 10- Låtar jag lyssnar på när jag är glad, ledsen eller arg.
Dag 11- Dethär hade jag på mig idag
Dag 12- När och varför började jag blogga?
Dag 13- En bild hemifrån
Dag 14- En bild på mig och min familj
Dag 15-Sätt din mp3/ipod/annan musikspelare på shuffle, skriv ner de första 3 sångerna och vad dessa betyder för dig.
Dag 16- Mina drömmar
Dag 17- Någon jag skulle vilja byta liv med för en dag, och varför.
Dag 18- Min garderob
Dag 19- Mina smeknamn och varför jag har dom
Dag 20- Min favoritplats.
Dag 21- En bild på något som gör mig lycklig.
Dag 22- Vad som gör mig annorlunda ifrån alla andra?
Dag 23- Någonting jag vill ha
Dag 24- Favoritrecept
Dag 25- I min handväska
Dag 26- Min favorittid på året
Dag 27- Varför gör jag denna 30-dagars utmaning?
Dag 28- En bild på mig från förrförra året,förra året, och en från iår. Hur har jag förändrats sen dess?
Dag 29- Det här saknar jag.
Dag 30- Min favoritsång.
 
Tänker dock inte visa bild på min familj men ni förstår nog varför! Men börjar i nästa inlägg (idag) så håll ut! ♥
Av Elin - 28 mars 2014 16:30

Äntligen helg säger jag bara! Har längtat som fan till det och nu kan jag bara njuuuuta! Iaf lite under helgen.. ska nämligen skriva lite på non och son. Vet inte om det var något mer. Jag måste inte arbeta nu i helgen, skulle vara helt fri, men som sagt måste få grejer förklarade och hjälp. Ska självklart också bara chilla. Vet inte just nu om det blir något annat, fick följa med och kolla på traktorer men inte min grej, vi får se! Ska iaf gå på promenad.


Idag mår jag bra! Är så fint väder och skönt ute så nu är jag glad! Yey, love it!! <3 Det är riktigt sommarväder.. satt ute idag på lunchrasten, pratade och njöt. Visst jag frös men jag har nån sjukdom eller nåt för jag fryser typ hela tiden! :S höhö. 

Hoppas verkligen att hela helgen är så här för då jävlar är snart sommaren här alltså, det kan jag ju säga! :)♥


Skoldagen idag var väl bra. Bara det att jag fick damp på min svenskalärare!! Hon är fan helt jävla dum i huvudet! Ursäkta att jag säger så här men hon är verkligen de!.. hon sa i onsdags att vi idag skulle få redovisa våra förebilder i halvklass, men blev det av? Nöööe!! Hon körde i helklass så jävla dryg och elak. Så jag redovisade inte..... hon får skylla sig själv när typ inga ville. Jag skulle typ direkt sagt ja om vi tog i halvklass, men inte nu, hennes eget fel! ;) 

Var en vanlig dag i skolan, so, språk, engelska, svenska och idrott. 


Asså just nu sitter jag och lyssnar på ''Mannen i den vita hatten (16 år senare) och åhh den är så fantastisk! Den passar verkligen hur vädret är idag och hur jag känner, är helt jävla underbart glad! Skulle kunna skrika allt jag kunde, så känner jag och så vill jag fortsätta känna!<3 inte en jävla klump i magen typ hela tiden, nejfy. 


''

Den där pojken jag aldrig kände
Som gick på gator jag aldrig såg
Och tänkte tankar jag aldrig tänkte
Under ett tunt och flygigt hår


Och alla känslor slog och sprängde
Hela vardagen full med hål
I en tid då inget hände
I en stad som alltid sov

Men älskling vi var alla en gång små
Ja, vi var alla en gång små
Ja, vi var alla en gång små


Jag kastar stenar i mitt glashus
Jag kastar pil i min kuvös
Och så odlar jag min rädsla
Ja, jag sår ständigt nya frön


Och i mitt växthus är jag säker
Där växer avund klar och grön
Jag är livrädd för att leva
Och jag är dödsrädd för att dö

Men älskling vi ska alla en gång dö
Ja, vi ska alla en gång dö.


Just så här! ♥ Ha en fantastisk fredag och helg! 



 

Skapa flashcards