elin-mylife

Alla inlägg den 27 mars 2014

Av Elin - 27 mars 2014 18:47

Har varit så JÄKLA kär i en kille i några dagar.. och jag fick reda på hans namn för några minuter sen, skickade vänförfrågan på hans fb och sen efter såg jag att han var tillsammans med en annan. Blev så jävla ledsen :( Varför är alla braiga killar upptagna eller inte gillar en? Kommer fan aldrig hitta nån, men som sagt, är ju bara 14, men ändå! :(




Av Elin - 27 mars 2014 18:15

Wtf klockan är efter sex och det är inte ett dugg mörkt!! Älskar det så himla mycket, våren och sommaren är alltså påväg :) Kändes idag också, först på morgonen och lite på förmiddagen var det molnigt och tråkigt men sen blev det riktigt fin och sjukt varmt! Kunde verkligen gå med bara min tröja. :) Satt och solade idag när jag väntade på och åka hem, var mycket skönt! 


Dock har mitt humör varit upp och ner På morgonen/förmiddagen var jag sur så in i skogen, både på kompisar och min syster.. fast blev på bättre humör efter lunchen. Är på både bra och ledsamt humör, dock lite trött men fixar sig alltid. 


I skolan idag så var det en vanlig dag såklart. Gjorde inge särskilt.. på musiken gjorde vi ett prov och det gick bra faktiskt! Fick 13/17 poäng, riktigt NöJD!! Tekniken skulle vi måla broar och kolla vad endel var gjorda av. Matte, jobbade vi som vanligt.. På non så jobbade vi som vanligt höhö och på son så körde vi nyhetskrysset. Vid halv tre så gick jag på utvecklingssamtal och det gick super! :) Vi pratade om betygen, klassen m.m

När vi var klara så var klockan tre och vi hade idrott tyvärr... så jag fick skynda mig och dra på mig mina idrottskläder och springa upp till sandfallet i en skog. Där stod Hanna och väntade. Vi gick en runda och så slutade vi, helt jävla onödigt höhö.. 
När jag kom hem så pratade jag med Sara och Linus, åt mat, övat på engelskaorden och lite på svenskan. ''Nervös''

Ska också läsa engelskan för mamma och kanske prata om min förebild för mamma bara för att träna lite extra? Vi får se. Ska iaf duscha.. Spela sims också, ooomgh! <3


Imorgon är de den FANTASTISKA FREDAGEN! ♥♥ Fast engelskaförhör och svenskaredovisning... :/ de här fixar jag, men kommer såklart vara nervös som alltid, ''suck!''


Ha en bra kväll nu. Kram ♥

Skapa flashcards