elin-mylife

Alla inlägg den 25 mars 2014

Av Elin - 25 mars 2014 20:47

Du är så göllig när du är sur! Ha en bra kväll allihopa ♥
 

Av Elin - 25 mars 2014 20:30

Sitter just nu och skriver med goa vänner! ;) haha skriv/sjunger till dem xD är faktiskt rätt så kul, höhö.

Har duschat och övat in lite engelska i huvvet, det gick rätt så okej. Har ätit sjukt god mat, vårrullar, ris och grönsaker, mjaaamii! <3 

Varit med Hanna, Emilia och Amanda efter skolan. Eller jah, först Hanna, vi gick hem till henne, åt och gick sen ner till stan och lirade runt lite där. Kan inte direkt berätta vart vi gick in för vi fixade som sagt en sak men kommer upp en bilder på grejer jag köpte som jag KAN visa så :) 

Träffade också Emilia och Amanda efter en stund så vi gick runt och pratade. Åkte också rutschkana (stav), kände mig som ett litet barn då ♥

Gått hem till Hanna igen, packat in grejer, typ halvsprungit till konsum och köpt frimärke och lagt på de på lådan. Sprungit hem till henne för pappa skulle hämta mig typ då. ;) 


Skolan då, hur har den varit? jooe, den har la varit bra. Hanna och jag har skämt ut oss som vanligt, skrattat, failat osv. 

Haft svenska så jag ble klar med och skriva om min förebild, så redovisa imorgon eller fredag då.. no har vi kollat på film och skrivit saker som jag inte fattade ett skit av! :S.. på bilden så städade i ett rum och känner mig duktig nu! Son var mest chill, bara de att vi ska ha prov på europasländer på tisdag! Mys..


Åh kan inte alls koncentrera mig... förlåt om mitt inlägg blev konstigt men sitter just nu bara och tänker på allt möjligt. Kärlek, kompisar, musiken, skolan. De här är inte jag känner jag! Har alldeles för mycket i skolan just nu så kan inte tänka, men ändå inte.

Ska spela sims nu för klockan drar iväg. Ha en bra kväll finisar ♥

       

Underbar vårkväll! <3

 

Av Elin - 25 mars 2014 08:15

Sitter just nu breve Asha och vi pratar om några saker, höhö. Börjar tio i nio som vanligt och då har vi svenska. Nu hoppas jag verkligen inte att vi ska vara klara med svenskauppgiften för då ligger jag risigt till.. :$

Sol ute och det är faktiskt ganska skönt ute :) Men nu ska jag dra vidare, ville bara uppdatera lite grann. Ha en bra dag! :)<3

Skapa flashcards