elin-mylife

Alla inlägg den 23 mars 2014

Av Elin - 23 mars 2014 20:02

Har tagit ett underbart bad och bara suttit vid datorn och fått sjunga ut. Kvällen fortsätter med att jag ska måla naglarna, välja kläder inför morgondagen och se på snn news (råkade skriva fel förut haha). Ska också spela sims, think so :) 
Hoppas också på en bra dag imorgon!! Att allt blir som jag vill och att lektionerna funkar. Ha en awesome kväll och måndag Puss ♥

 

På nåt sätt får jag så många känslor av denna :o

Av Elin - 23 mars 2014 17:40

Veckans låt denna veckan är ''#Selfie''. Tror många har hört den eftersom den spelats mycket på sociala medier och står typ överallt, spelats på spotify osvosv. Jag tycker att låten är ganska bra, lite irriterade ibland kanske eftersom att dom pratar i låten höhö!! Men om ni inte lyssnat, lyssna! ;)

BUT FIRST; Let me take A Selfie ♥

 

(Bara för att XD)

Av Elin - 23 mars 2014 17:30

Min dag idag har vart rätt så okej. Har tänkt hela tiden på ''tänk om jag blir magsjuk!!'' och har haft lite panik för de.. för jag kan verkligen INTE bli de när jag varit borta två dagar denna veckan..! Mitt humör har också varit lite upp och ner, på morgonen irriterad,/sur, sen glad och nu nere/ledsen. Men över till annat. 


Idag på morgonen så var det bråk mellan mamma och pappa, sen pappa, mamma och Tobbe.. jag vet verkligen inte vad jag ska göra när dom bråkar för dom ger sig typ aldrig. Min pappa har också varit sur hela veckan och undrar verkligen om han har mens! Tror fan de..  det är också min pappa som startar igång bråken (oftast iaf) och jag är så otroligt trött på de och funderar faktiskt på och flytta till farmor och farfar, jag är serriös.. dom bor dock inte här i stan. Vill bara att dom ska sluta nån gång! Exempel nu; Om dom skulle bråka nåt skulle jag kunna ringa farmor och fråga, sen skulle jag säga de och gå & packa. Då hade dom nåt och tänka på.. jag mår inte heller bra när dom bråkar men dom fattar ju ingenting, sen berättar dom saker för mig, liksom tack ni gör så jag mår sämre och tror ni att jag bryr mig? Nej inte ett skit! önskar ibland att dom bodde på olika ställen när de bråkar men mitt liv skulle verkligen krossas om dom flyttar isär, det skulle vara en marddröm, men jag hoppas att ni förstår hur jag känner och menar. 

När de äntligen bråkat klart så gick jag, mamma och hundarna ut på en promenad i en timme och det var sjukt skönt. Dock var jag sur i början och gick några meter före men sen släppte de och jag blev på bättre humör. Det var sjukt gött och komma ut! :) 

När vi kom hem spelade jag sims i 10 min sen satte vi igång och bakade nån tårta. Den ser mumsig ut men har inte smakat, känner inte nåt sug. Har annars idag suttit och spamspelat sims, lyssnat på musik och fixat blommorna. Var också ute för Sara, Linus och Dennis kom (och nej det smittas inte ute och inte på några meters håll. Har frågat säkert tusen gånger om det verkligen var säkert och fick tillslut in det i hövvet) Vi snacka och gick runt lite på gården. Var bara kallt som f*n ute.


Ikväll blir det nog ett bad, fixa naglarna och se på ssn news. Blir nog en bra kväll! Ska ta upp blommorna ur vattnet nu, ha en awesome kväll! ♥




Skapa flashcards