elin-mylife

Alla inlägg den 22 mars 2014

Av Elin - 22 mars 2014 22:15

Hejhej! De här ör de sista inlägget jag gör för idag. Ska nämligen strax gå och lägga mig för ni förstår inte hur trött jag är.. min huvudvärk är borta, dock lite öm så för att inte få tillbaka den ska jag lägga mig nu och hoppas på att jag funkar till 100 imorgon! Blir att försöka gå på en promenad om de inte regnar imorgon och köra fullt ut, eller jah, höhö!

Blir säkert och hitta på något annat också, vi får la se vad som händer, just nu vill jag bara bli frisk i huvvet och tänker bara på vad skönt de ska bli och sova. 

Har kollat på smartare än en femteklassare och spelat sims. Måste bara säga de att ''smartare än en femteklassare'' är ju as svårt, jag kan typ INGA frågor om jag får erkänna de själv :$ men det är bra!


Pappa och jag tog också in hästarna för Sara och Dennis är tyvärr magsjuka, inte det goaste men tack och lov har dom inte varit här på några dagar så kanske kanske slipper spya ner mitt rum! Bara och hålla tummarna så dom glöader. Aja, vi tog in hästarna och då skulle jag ta Joppe, skulle spänna fast han i grimskaftet men det gick inte alls som jag tänkte mig, försökte hitta ''öppnargrejen'' på grimskaftet och sätta dit den men det gick inte bra. Joppe stod och viftade med huvvet och försökte komma loss och han typ skrämde mig och gjorde så jag fick panik så jag släppte han och tänkte: ´´Han får springa in till stallet då!´´ (Han brukade kunna göra de) så jag släppte honom och så såg jag att han sprang till vänster och typ jag såg han inte så jag fick panik och sprang efter, såg han fortfarande inte och bara ´´Fanfanfanfanfan, stanna här!!!´´ Börjae nästan gråta för inget får hända. Men som tur var så var han på gården och åt gräs så nöjd så. Lyckades tillslut få in han i stallet. 
Usch, det var hemskt! Ärligt.. jag tror nog inte att jag klarar av hästar för jag är otroligt rädd, att dom ska sparka mig eller rymma som hände idag, finns massor (osvosv), men jag älskar dom otroligt.. vet inte vad jag ska göra :(

Sov gott allihopa, godnatt ♥

Av Elin - 22 mars 2014 20:00

Har fruktansvärt ont i huvvet och har haft de typ sen tre tror jag? Har haft så ont så jag höll på och svimma, mått illa och trött som fan. Mamma sa tom att jag var sjukt blek.. kan inte heller sova så ingen ide att jag ens försöker. 


Men dagen om man inte tänkt på huvudet har varit bra. Har hjälpt min bror och flyttstädat sen tio typ och städat till tjugo i tre. Han har nämligen flyttat till sin tjej och allt 

Har inte gjort mer idag, försökt sova (dock kunde jag inte de), ätit och nu på kvällen så var mamma och jag ute & eldade gräs, luktar rök nu också haha. Men det är så himla gött och elda gräs, då känns de verkligen att det är vår!! Tycker om de sjukt mycket. 

Ikväll ska jag bara ta de lungt. Kanske kollar på tv, men först ska jag spela sims, det är en sak som är säker!


Måste bara berätta en konstig sak, en dröm;

Först så var jag på nån gård och jag gick in i ett stall, där satt Fikri (en från farmen) och målade golvet. Jag somnade i stallet och han skulle låsa in mig men så vaknade jag upp i drömmen och sprang där ifrån. Sen helt plötsligt var jag ett djur, en hare eller nåt så jagade någon mig och skulle döda mig :S så kom en kille från klassen och skulle hjälpa mig. Sen blir jag jagad i en skog och det är vinter där, så jag och han killen springer med en varsin pulka ända till ett ställe som heter ''sandfallet'', där åker vi runt med först pulka och sen har vi helt plötsligt cyklar och kör i snön med runt där och sen kommer vi till en skog som inte ens finns där på riktigt men var där i drömmen..Hanna, Amanda och Emilia är helt plötsligt med mig och så ser vi en grop som vi går in i och gömmer oss, där i gropen är det ett rum och Emilia säger: Här bor ju en mördare!!! D: så vi springer ut i skogen och vi kommer till en bro så börjar allt skaka och jag tar fram min power och så slutar de skaka o,o där slutar drömmen!

Så jävla sjuk dröm!! Vet att de blev hoppigt men drömmen va så :S Och innan drömmen så vaknar jag upp och börjar skratta, alltså helt jävla random, vaknar upp och börjar skratta, HAHAH! Wft!

Det va så himla roligt nu när jag tänker efter ;)) 

Ha en bra kväll Puss <3 

Skapa flashcards