elin-mylife

Alla inlägg den 21 mars 2014

Av Elin - 21 mars 2014 15:30

Efter att man varit hemma från skolan idag så har jag bara suttit vid datorn och spelat sims. Men för typ en timme sen kom jag på ''jag kan ju fix mitt hår, i lockor el nåt'' så de gjorde jag :) Tyckte att de blev bra, dock är jag inte så himla duktig och vetofan hur de ser ut bak, höhö, får se ut hur som helst nu :)

Bilder kommer! 

Mamma kommer också hem snart och då blir de väl och snacka med henne. Vill gå på en promenad men vetofan om jag får, känner mig myyycket bättre och det är ju helg nu så? Men jaja vi får se. 

Ikväll ska jag nog ta de lungt som vanligt. Får också försöka åka ner på stan på söndag för då ska de fixas med en sak :) ''heeemligt!''. Annars om de inte funkar på söndag måste det VERKLIGEN fixas i veckan!!! Ni kommer säkert få reda på vad de är nån annan dag. <3

Ni får ha en underbar helg och dag nu! Kramar ♥

     

Av Elin - 21 mars 2014 08:45

..spela sims!♥ Älskar sims så himla mycket! :)

Ska försöka spela så min magont försvinner och illamåede, har så fruktansvärt ont! Bubblar som fan ibland.. är fortfarande täppt i näsan och halsen börjar lugna sig, dock har jag ont i huvvet också :/ Kunde iaf sova lite längre idag, till kvart över sju, yey.

Nä men ska spela en liten stund nu och sen försöka få i mig frukost, ha en bra dag i solen (vill också va ute!! :()

  <3

Mwihihi, smälte stearin igår när jag kollade på tv. ;)

    

Skapa flashcards