elin-mylife

Alla inlägg den 20 mars 2014

Av Elin - 20 mars 2014 18:15

Fan vad tiden går segt! Kändes som klockan aldrig skulle bli efter fyra.. det har varit extremt jobbigt och vara hemma idag, men vad gör man inte när man är sjuk?

Har egentligen bara suttit framför lådan hela dagen, alltså datorn. Sett på film, spelat spel, sims och så. Har försökt sova flera gånger men jag kan verkligen inte och jag är sjukt trött så vet inte vad som är problemet?! Kvällen fortsätter väl framför datorn el tvn, Färjestad spelar ju idag också.. vet verkligen inte om jag ska gå till skolan imorgon, måste iaf träna på spanskan och engelskan, men förhoppningsvis går jag inte eftersom att jag är öm i magen, huvudvärk och förkyld osv

Men fredag imorgon, det innebär helg och 18 dagar kvar till ullared, yeeeeey! Fucking lägntar så :)))


Blev en liten uppdatering så ni vet att jag lever, kanske inte de roligaste inläggen men blir sånna här eftersom inget händer typ när jag är sjuk. Ska försöka röra på mig nu och öva lite läxor.. ha en bra kväll ♥

(Fuck flygplanen som åker omkring huset just nu!!) :(

Av Elin - 20 mars 2014 08:08

Är hemma idag för mår som igår fast har ont i magen och huvvet +lite illaående. :/ Inte så himla roligt om jag får säga de själv. Ska bli en lugn dag, öva på engelskan senare och läsa spanska, dock vet jag inte om jag ska gå imorn så om jag ska öva eller inte. 

Ska ta och sova nu, tänkte kolla på andra avenyn men orkar inte tror jag. Ha en bra dag allihop♥

Skapa flashcards