elin-mylife

Alla inlägg den 19 mars 2014

Av Elin - 19 mars 2014 17:45

Mina ögon svider och dom kan knappt hållas öppna, är också sjukt trött. Ont i halsen och det bränner på nåt sätt, täppt i näsan och förkyld, övergår från att frysa till svettas också. Herregud!! Näääej, ska försöka stanna hemma imorgon för känner mig inte alls kry och vill bara sova. 

Har legat i sängen ända sen jag kommit hem, kollat på aa, och har tom gjort läxan i sängen, mwhihi. 

Det blir och fortsätta kolla om en stund igen. 


I skolan har de varit helt ok. En vanlig dag var de, svenska, spanska, engelska, jobbat i köket och akt. På svenskan började vi lite på och skriva om ens förebild, jag ska skriva om Sara. På engelskan gjorde jag äntligen rätt och det gick bra, inte så svårt alls.. :) wow. Var som sagt mattant idag med Alice eftersom att Emilia är sjuk :) Men det var ganska roligt, vi hade iaf en trevlig mattant till hjälp tack & lov!!! Ja, de har jag hunnit gjort.. 
Det har också börjat snöa.. igen och jag är så frustrerad på snön :((( Fuck you..  hoppas verkligen att den försvinner. Nu ska jag fortsätta med de jag gjorde, min kväll kommer inte alls bli intressant känner jag och mamma vill typ att jag ska gå till skolan för hon frågar om jag mår bättre, ''suck''

Ha en bra kväll♥

Skapa flashcards