elin-mylife

Alla inlägg den 18 mars 2014

Av Elin - 18 mars 2014 19:45

Är på ett så himla dåligt humör, inte arg utan nedstämd, helt tom och ja :/ vill inte alls gå till skolan längre, höll på och fortsätta sova när klockan ringde. Stängde av alarmet, tog pulsen och la mig tillbaka igen. Var inte trött utan kände bara ''nej orkar inte'', så jag låg kvar där en stund tills sju. 
Skolan var inte så rolig heller, försökte va gla' men kände mig bara sur och ledsen.. vill inte dit längre! :( skulle ärligt bara.. vilja stanna hemma och skolka, så känner jag! 

Jag kan inte heller prata med mamma hur jag känner, hon säger ändå bara ''de är hormonerna''. Neej det är de inte, sluta någon gång. ''Tårar''. Gud, de kom nyss.. Vill bara ha någon att prata med, en som känner som mig. Eller bara någon som lyssnar och förstår. Vill inte heller till skolsköterskan, bor fan snart hos henne om jag fortsätter gå dit! Känns så eftersom att jag gått dit ett antal gånger.
Vi gå till en professionell och prata med. Vill leva för jag älskar de, älskar min familj och vänner, men inte så här. Har fått så sjukt mycket självmordstankar inom mig och i förrgår drömde jag att jag hoppade framför ett tåg men en kom och hjälpte mig. 

De ända jag vill för att jag ska må bra just nu är en häst.. en ynka liten underbar häst! :( 

Nu ska jag sluta dra ner i mina ledsna känslor. Förlåt!


Skolan var som vanlig. På svenskan fick vi tillbaka vårat prov och det gick underbart bra, de visste jag! Fick -C, mwhihi. <3 Kunde inte gjort bättre, jo visst, haha kunde läst på mer men är fruktansvärt nöjd. Hände väl inte mer under dagen. Har gjort klart matten och tror jag fattar, dock inte helt säker! Duschat och nu ska jag ta bort mitt nagellack och va utan nån dag för jag orkar inte ta på nu. Men ha allihop en bra kväll. De ska jag försöka ha ♥

Skapa flashcards