elin-mylife

Alla inlägg den 17 mars 2014

Av Elin - 17 mars 2014 21:15

Behöver er hjälp nu och det skulle betyda sjukt mycket om jag fick svar av er!! 

Det är så att inlägg från två år sen har försvunnit, när jag började blogg typ och jag har inte tagit bort dom, de vet jag! Så vart tror ni dom kan vara? Kan dom tagits bort helt random?? Skulle jätte gärna vilja ha svar, eftersom att jag vill se på mina gamla inlägg och se när jag startade osv.. tacksam för svar! <3

Av Elin - 17 mars 2014 21:06

Tog en evighet och få upp headern, blev så arg att de aldrig funkade så höll på och gråta, men nu ÄNTLIGEN!! :D Är fan as nöjd, skulle haft en annan, men gjorde en ny, så är fullt ut nöööjd! Vad tycker ni? :)♥

 


Av Elin - 17 mars 2014 20:15

Skoldagen har varit bra! Wow.. äntligen en bra dag i skolan. Det var roligt och mitt humör var bättre än igår. Tyyyp en vanlig dag i skolan, dock är vår so lärare på semester så jah. Men hade slöjd idag så Hanna och jag började på ett schabrak och det kommer bli awesome!! :D vill bara fortsätta med schabraket... omg1 Stör mig att vi bara har slöjd en gång i veckan!

Hade också matte och vi började ännu på en ny grej som jag tror att jag fattar. Wow, äääntligen!:)

Vi har läsvecka i skolan så på engelskan läste vi. 


Har fått reda på vad jag fick för betyg i engelskan och jag blev godkänd, är nöjd och jag visste de själv och läraren sa att jag är tvungen och öva mer & de vet jag, men engelska är svårt och lära sig! Ingen jävel förstår de heller. Sen så bitchblicka hon mig också på lektionerna för att jag är sämst, liksom ursäkta men du suger också på saker, ex. sjunga! ;)

Har sett mitt spanskaprov och omg vad NÖJD jag är! :3 tihihi.. #spanskaismylife


Efter skolan var jag sjukt duktig, mamma och jag gick på en promenad i 50 minuter! Vi rensade ut frysen så att de inte va gammal mat eller nåt. Usch.. har också varit hos Sara & dem. Så nu sitter jag också kollar på familjen annorlunda., blir och läsa på lite engelska i pauserna och sen efter nio ska jag kolla på andra avenyn. Yey♥


Juste, i skolan så hade jag tagit datorn utanför skåpet och glömt den så där var den och jag & Hanna fick panik HAHAH, JAG ÄR SÅ HIMLA DUKTIG!!  XD

Nu ska jag fortsätta kolla, dåligt inlägg, men ni är iaf lite uppdaterade.. får försöka ladda upp headern hoppas att de inte cpar!!

Ha en super kväll♥

Av Elin - 17 mars 2014 11:58

Heeej. Nu sitter man framför datorn igen, sjääälvklart hahah. Nä men Hanna och jag har typ inget och göra, så brukar våra raster se ut. Har precis ätit, de är elevens val, alltså var det pizza, mohaha. Det var inte det godaste, funkade iaf! Ska ha so snart, spanska och engelska, men tror att vi skulle läsa på engelskan och jag är hyper för de är super bra1 #Fuckengelska

När jag kommer hem ska jag försöka gå på en promenad, öva på engelskan och kanske nån mer läxa. 
Ja, har inge mer och säga, ha en bra dag! <3

Skapa flashcards