elin-mylife

Direktlänk till inlägg 15 mars 2014

Wii, alkolist?

Av Elin - 15 mars 2014 22:30

Har spelat wii nu under kvällen, både sims och wiisports och jag är helt käääär i simset på wii!!

Har suttit med pappa och kollat på ''smartare än en femteklassare'' och de är bra! Är ju as svåra frågor.. kunde nån iaf.

Har bara slappat nu och inte tänkt på skolan, mår så mycket bättre utan o tänka på helvetet! 

Sjugit har jag också gjort.

Kvällen blir andra avenyn! Maybe musik o nåt annat.


Imorgon blir de både slapp och jobb. Ska städa lite i mitt rum, öva matte.. försöka hinna gå på en promenad, vattna blommorna, bada och ta de luggan!! Stressigt blir de kanske men den smällen får jag ta. Kommer iaf slå två fluggor i en smäll, städar och vattnar orikeerna på samma gång. Jaja, får också försöka hinna blogga med, kanske blir på kvällen. 

Har inte heller tagit kort på grejerna heller, suck.. men inte direkt tänkt på de och blogglusten är inte så öppen. Men ska försöka på tillbaka den, de lovar jag!


Har ni tänkt på en grej? Tyo alla ungdomar dricker nu för tiden.. vet att jag låter som värsta morsan men de va ju bättre för, inte lika mycket. Nu går liksom tolv-trettonåringar och dricker! Så jävla sjukt!! Världen kommer ju inte alls bli bra om inte föräldrarna gör nåt någongång, fyfan vad trött jag är på de.. om mina barn rör en flaska innan 18 så får dom faan utegångsförbud i sex år.. 

:/ Jag kommer nog inte dricka nåt, inte när jag blir vuxen heller, jag har nåt vett i mig och vill att fler ska ha de och hoppas att dom får de! För de kan liksom hända vad som helst. Tjejer har lättare och bli våldtagna (killar kan också bli de men oftast tjejer), man kan bli misshandlad, mördad, kidnappad mm.. man kan också bli en alkolist! Och det vet jag.. min riktiga farfar var de.. har dock aldrig trättat honom för han ville ej de och pappa o mamma tyckte inte om de. Jag har tänkt på de jätte ofta hur min farfar var alkolist.. han är död nu! Död, se vad alkohol kan göra! Tänk på min pappa ocks, han har fått vara med honom, fyfan.. tycker så jävla synd om pappa. Jag är också rädd att pappa kan bli alkolist för de är ärftligt och ja.. :(

Nog snackat om de, ha en bra lördag, nu; AA. Godnatt! ♥

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Skapa flashcards