elin-mylife

Alla inlägg den 15 mars 2014

Av Elin - 15 mars 2014 22:30

Har spelat wii nu under kvällen, både sims och wiisports och jag är helt käääär i simset på wii!!

Har suttit med pappa och kollat på ''smartare än en femteklassare'' och de är bra! Är ju as svåra frågor.. kunde nån iaf.

Har bara slappat nu och inte tänkt på skolan, mår så mycket bättre utan o tänka på helvetet! 

Sjugit har jag också gjort.

Kvällen blir andra avenyn! Maybe musik o nåt annat.


Imorgon blir de både slapp och jobb. Ska städa lite i mitt rum, öva matte.. försöka hinna gå på en promenad, vattna blommorna, bada och ta de luggan!! Stressigt blir de kanske men den smällen får jag ta. Kommer iaf slå två fluggor i en smäll, städar och vattnar orikeerna på samma gång. Jaja, får också försöka hinna blogga med, kanske blir på kvällen. 

Har inte heller tagit kort på grejerna heller, suck.. men inte direkt tänkt på de och blogglusten är inte så öppen. Men ska försöka på tillbaka den, de lovar jag!


Har ni tänkt på en grej? Tyo alla ungdomar dricker nu för tiden.. vet att jag låter som värsta morsan men de va ju bättre för, inte lika mycket. Nu går liksom tolv-trettonåringar och dricker! Så jävla sjukt!! Världen kommer ju inte alls bli bra om inte föräldrarna gör nåt någongång, fyfan vad trött jag är på de.. om mina barn rör en flaska innan 18 så får dom faan utegångsförbud i sex år.. 

:/ Jag kommer nog inte dricka nåt, inte när jag blir vuxen heller, jag har nåt vett i mig och vill att fler ska ha de och hoppas att dom får de! För de kan liksom hända vad som helst. Tjejer har lättare och bli våldtagna (killar kan också bli de men oftast tjejer), man kan bli misshandlad, mördad, kidnappad mm.. man kan också bli en alkolist! Och det vet jag.. min riktiga farfar var de.. har dock aldrig trättat honom för han ville ej de och pappa o mamma tyckte inte om de. Jag har tänkt på de jätte ofta hur min farfar var alkolist.. han är död nu! Död, se vad alkohol kan göra! Tänk på min pappa ocks, han har fått vara med honom, fyfan.. tycker så jävla synd om pappa. Jag är också rädd att pappa kan bli alkolist för de är ärftligt och ja.. :(

Nog snackat om de, ha en bra lördag, nu; AA. Godnatt! ♥

Av Elin - 15 mars 2014 15:15

Efter en regning gårdag och varit deppig inom mig att de skulle snöa så kommer solen fram! Shit, jag blev så himla glad när jag såg de imorse!!! Det är så hiiiiimla underbart. Äntligen är de bevisat att våren är på G.. nu kan de fortsätta så här. 


Inatt så gjorde vi inte så mycket, spelade spel? Pratade, öppnade dörren och fönstret för att vi dog av värme.. Hanna somnade två gånger xD så jag kollade på andra avenyn. Vid typ tjugo i tre gick vi o la oss. Jag vaknade tio i nio och Hanna halv tio. Vi pratade, skrattade, kollade på videos, skrev med kompisar och rent ut  sagt latade oss! Vi låg kvart till kvart över elva? då fixade vi frukost, smoothie och macka, yeah mums. Hon åkte hem efter halv ett.. 

Farmor och farfar hade kommit så jag snackade med dom och gick därefter på en promenad, både sprang och gick i typ en halvtimme. Var sjukt skönt och komma ut! När jag var påväg hem kom pappa med lastbilen och jag gick dit å väntade på honom, vi snackade lite, åt och fick hjälp med att hänga upp lakana och så. Nu ska jag bara ha en bra lördag i blåsten :) 

Juste, ska fota min lista vad jag tyyyp ska köpa på ullared, men har skrivit lite iaf :) ska också fota min lysyl (ett tips inlägg så då vet ni vad som väntas) och jag ska säkert göra nåt mer. 


Sa till farmor och dom att Hanna förhoppningsvis följer med till stugan och dom tyckte att de va super! Dom förstod mig att det skulle bli roligare om jag hade en kompis med och det är så himla skönt att ha nån som förstår mig!.. :)

Ha en bra lördag PUSS! (Har känslan att de är söndag :S)

   Min bakgrund på datan <3<3




Skapa flashcards