elin-mylife

Alla inlägg den 14 mars 2014

Av Elin - 14 mars 2014 23:01

Godkväll. Hanna och jag sitter just nu och pratar + skriver inlägg på bloggen. Vi har just kollat på skräckfilmen ''Carrie'' och den var inte alls så bra som jag tänkte mig.. skit film! Höhö.. vi har fan haft de ganska roligt, lite segt bara eftersom att vi båda är trötta. Vi har letat efter en jäkla wiikontroll i femton minuter eller mer.. mer ska vi nte gå in på xD vi gjorde smoothie, åt bulle och lite godis. Gottii.


Vet inte vad vi ska göra snart, kanske kolla på en tll film :) vi får också se hur länge vi ska vara uppe, blir la ett tag till mohahahha. <3 
Har ett inlägg som jag skrivit upp och en bild som jag ska lägga upp på bloggen någon dag, spända? De är om inge särskilt, utan ett tips inlägg och ja en bild xD men ni får ha en bra kväll och en fortsatt bra helg. Imorgon blir de tog och ta en promenad för mig och kanske köra moppe, omg... awesome i så fall..! Lägntar så himla mycket till de, blabla. Nu ska jag sluta snacka om de och va lite social. Puss <3

Av Elin - 14 mars 2014 15:35

Idag kommer Hanna och sover hos mig, hahaha, de kom vi på imorse att vi kanske skulle göra de! xD Tyckte kanske att de va lite sent och komma på men bättre än och liksom komma på de när vi slutat skolan. Så innan fem ska vi åka och hämta henne, lämna Ida och sen köpa nåt gött. Blir och skratta ikväll/inatt också, hitta på nåt kul och bara ha roligt!! 


Har just dukat och tvättat mitt hår för de behövdes verkligen och man kanske ska va fräsch när kompisar kommer? Höhö!

Så sitter och skriver med kompisar och väntar på att Ida ska bli klar så vi kan äta nångång.


Skolan har varit bra idag faktiskt!! :) Svenskaprovet gick bra och jag vet så lågnt att jag får godkänt, dock vare lite svårt men prov ska ju vara de.. idrotten var rolig också, vi spelade badminton och pingis. Shiiit älskar verkligen badminton ♥


Blev ett kort inlägg märkte jag, men har inget mer och skriva, nu har ni blivit uppdaterade och jag ska käka. Ha en undrbar helg Puss!<3

Skapa flashcards