elin-mylife

Alla inlägg den 12 mars 2014

Av Elin - 12 mars 2014 23:15

Ska sova nu, är så himla trött..! Själv imorgon bitti också, gött fan! :) Sov gott allihopa, godnatt ♥

Av Elin - 12 mars 2014 22:06

Kvällen har varit bra men rätt så seg.. tyckte inte alls att programmen var bra idag så satt i princip bara och kollade på datorn, höhö. Har fixat bloggen lite och tycker den är ganska fin, dock kan jag inte lägga upp en ny header för att de krånglar men som sagt de kommer upp en ny och ''den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge!''' ♥

Kvällen fortsätter med att jag ska kolla på andra avenyn och bara ta de lugnt. Ni alla får ha en super kväll och en bra dag i skolan medan en annan ligger och latar sig ;) Puss<3

(Om ni har svårt och läsa texten, skriv gärna!!)

Av Elin - 12 mars 2014 19:45

Hej! Fan vad ont jag har min tugga.. lyckades bita mig igår när jag tuggade tuggummi så de är as rött och kan verkligen inte äta nåt för de gör så himla ont.. tungan har också gått sönder så de är som ett ''jack'' eller vad man ska säga, alltså fuck it, de gör så ont så kan inte nudda med tänderna på tungan heller ;( det blir ju bättre men kommer ta några dagar tyvärr. 

Har också en underbar studiedag imorgon och jag taggar som FAN! Vet inte vad jag ska göra men ska ta de lugnt, gå på en lååång promenad eller springa. Jag ska också läsa på om författarna och spanska.. Men tyvärr blir de väl regn nu för att jag är ledig.. skulle bah bli så glad om de är fint, soooooooool snälla kom imorgon med!!!!♥ Mitt liv är solen, hihi..

Dagen kommer nog iaf bli bra och lite slapp


Jag har också lyckats gått på en promenad varje dag nu sen i lördags? och är sjukt stolt över mig själv! Mamma peppar mig också så jag går och hon går med. Jag blir så glad över att bara få komma ut. Varför har jag inte gjort så här tidigare? Jag märker själv att jag både blir piggare men ändå tröttare så jag sover på kvällen, jag börjar också må så mycket bättre, tror jag börjar se ljuset ändå. Visst jag kommer alltid bli ledsen, men de är skolan som gör mig så jävla.. äckligt ledsen, prov och uschiga läxor, ja hela skolan då. Men jag mår då bättre. Ljuvligt som F.A.N

Nej nu ska de ändras och ska försöka fortsätta så här!♥


Idag så har jag självklart varit i skolan och de har varit en rätt så bra dag. Har varit en vanlig dag. Och jag har nog börjat förstå matten för läraren tog ut mig och några till som behövde köra lite mer matte från provet. Det gick bra, fick en matteläxa som jag ska göra tills på måndag, skönt att jag har helgen iaf. :)

Har också fått spanskaläxa som jag ska träna på tills fredag.. ska läsa en text och översätta, sen lära mig in tener verb, asså fuck it! :/ Svenskaprov på de med, asså.. höhö


Ikväll ska jag ta de lugnt. Kollar just nu på farmen, sen blire Sveriges Mästerkock och #Efterlyst. :) Ska också lägga mig senare så jag kan kolla på älskade Andra Avenyn♥ Juste, ska också försöka fixa olika grejer till bloggen, kanske en ny header? Tycker att den är fin men.. en snyggare jag ska ha? Vi får se vad som händer, ni märker ju isf. Ha en bra kväll ♥





Av Elin - 12 mars 2014 08:18

Sitter just nu med Hanna och vi pratar typ. Väntar på att vi ska börja och dagen börjar med svenska.. så jävla äckligt tråkigt!! :( för läraren är hemsk.. 
Tack och lov är de kortdag så vi slutar tio i två. Fint väder och jag är på ganska glatt humör, hihi. Ska förmodlingen gå på en promenad återigen, gött som fan och min mamma taggar som fan och gå promenad så då blir jag de med.

Känner mig mycket bättre när jag gått på promenad och min puls har också blivit bättre, de här kommer jag fixa, de vet jag, kanske till & med går ner nått kilo nu när jag håller på och ''tränar''
Nu ska jag sluta tjata och fortsätta prata med Hanna, ha en bra dag<3

Taggar så in i helvete... är ledig imorgon!! :3

Skapa flashcards