elin-mylife

Direktlänk till inlägg 11 mars 2014

10 sanningar ni inte visste om mig

Av Elin - 11 mars 2014 20:30

De här tog ett tag och komma på för jag ville verkligen komma på några som jag verkligen inte sagt :)


1. Jag har ett rött/blått märke på kinden, dock kanske de inte syns så men jag ser de.

2. Jag älskar och dofta på saker ex. parfymer, ljus, tvål, bodybutter m.m

3. Jag är snål av mig när jag handlar.. fast oftast har jag tur när jag handlar, alltså att de är billgare än de egentligen ska vara! 

4. Älskar verkligen och dansa, men suger på de!

5. Vill verkligen ha en häst, saknar de så himla mycket!! Bara att få sätta mig upp på en skulle vara så himla underbart..

6. Jag har världens bästa familj! Även fast vi bråkar så blir vi jämt vänner och glömmer de som hänt men älskar dom över ALLT! ♥

7. Jag älskar & fota, speciellt blommor och .. mig själv xD höhö. Önskar mig en systemkamera som jag aldrig kommer få tihihi. 

8. Jag skämmer ut mig ganska mycket och ofta, speciellt i skolan.. xD

9. Jag lägntar as mycket till sommaren, stugan och Ullared! Omggg... ♥

10. Jag måste ha nåt på vänster arm för annars känner jag mig extremt naken! Spelar inte alls någon roll om de är en toffs, armband elr klocka, måste bara ha nåt.

 

Nu hr ni fått lite mer fakta om mig, kommentera gärna! :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards