elin-mylife

Alla inlägg den 10 mars 2014

Av Elin - 10 mars 2014 21:00

Är så glad och stolt över mig själv, shiiit.. klarade matteprovet och det kändes så underbart!! Lyckades med ett E och jag är faktiskt glad för de, jag har ju liksom ett godkänt! :) Åh guuud..!! Dock vet jag själv att jag inte är så bra så jag har fått saker som jag ska träna på på onsdagslektionen och det kännas mycket bättre att läraren verkligen vill hjälpa mig, mest inom mig, är så glad för de, tack kan jag bara säga till dig! :) Redovisade också boken på engelska för tre klasskompisar, det gick väl rätt okej, var så nervös så jag svettades och kom av mig, tittade inte ord som jag skulle säga och min mun blev som ett sandpapper, så torrt blev de xD höhö.Efter försvann nervositeten så jag började frysa så in i hell.. Men nu har jag de fan gjort! Känns mycket bättre nu, kan lugna ner mig och bara se fram emot veckan.. en underbar redovisning imorgon som kommer gå super och sen ett svenskaprov på fredag, ja de kommer nog gå bra med. Ledighetslappen är ifylld för ullared och nu äre bara och vänta på attt de ska ''beviljas'', hoppas verkligen på de för kan ta hem sånt som jag missar och jobba med +har inte varit ledig från skolan sen tvåan/trean! Men som sagt, vi får leva i nuet, svårt ibland, men man missar mycket annars om man tänker på sånt som kommer i framtiden, nä nu måste de ändras här! 


Dagen idag har varit ganska bra. Helt enkelt en vanlig dag, inget och skriva om de. Pissigt väder tyvärr och blev inte alls glad för de så tänkte ''ingen promenad idag då..''  But...när jag iaf kom hem så vare fint väder och vi stack direkt ut på en promenad! Var underbart gött och komma ut kan jag ju säga. Har också storhandlat med mamma och pappa. Suttit och bara kollat på min bakgrundsbild på mobilen, fuck älskar den så... Har också garvat ihjäl mig åt en sjukt ''sexig'' bild på min pappa som hade en mössa på sig som jag gjort åt Dennis. HAHAH omg.. måste ta fram den och kolla!! 

''Tittar'' Haha omg!  

Näh nu ska jag inte mobba min pappa, han är så göllig så, världens bästa, älskar hans påsar under ögonen så jävla mycket :')


Imorgon blir de svenska, noredovisning, bild och so. En bra dag trorja. Hoppas på att de blir bra väder också, för isf ska jag försöka springa ute, ta mig en liten tur i vååårvädret! Nu jävlar, kom igen nu våren! :')


Hörs imorgon mina fina, ha en fin kväll, de ska jag ha, se på andra avenyn innan man sover eller nöt. Pöss ♥

 



Skapa flashcards