elin-mylife

Alla inlägg den 9 mars 2014

Av Elin - 9 mars 2014 21:26

Nu lägger jag ut en en video vad vi gjorde på en rast förra året! Garvade så in i helvete när jag fixade videon, ååh gud! xD ♥

#Enjoy!

Har frågat dom om de var ok att jag la ut videon och dom sa ja så de är lugnt :)


 

Av Elin - 9 mars 2014 19:38

De är helt klart Markus Krunegårds låt ... ''Du stör dig hårt på mig''! xD

Asså, den är väl inte bäst, men den är rolig och Hanna tycker att den är störande såå, varsågod hörrni ;) ♥

Av Elin - 9 mars 2014 18:00

Idag blev dagen i princip så som jag ville. :) Magonten slutade nån timme men sen kom den tillbaka och nu sitter man och har ont, jävligt otrevligt är de! Vet ju självklart vad de beror på men känner att jag bara vill stoppa upp en pinne (misstooolk) i livmodern och dö.. :( men tänkte egentligen bara sitta hemma och ha ont och kolla på andra avenyn, men det slutade ju som jag sa och vi drog iväg till min morbror och hans fru. Mamma fick håret klippt och vi pratade. När vi kom hem så var vi ute och gick i 40-45 minuter och det var gött och röra på sig. Vi åt frukt när vi kom hem och sen jag fixade käk, tihihi, mamma fick hjälpa till ibland och förklarade men annars vare jag som var kocken, det blev iaf gott och jag är kocken i huset, skämt & sido.. 

Har suttit och kollat på aa och tagit vatten i blommorna. 

Ikväll blire duscha, fixa nåt nagellack tror jag, kolla på farmen och oroa mig för att de är skola imorgon. Så jävla irriterande, den här veckan blir TUFF som fan. Imorgon eller nåt så har vi engelskaredovisning och jag är så osäker på allt... tisdag ska vi läst en text, vi har också redovisning i no och fredag blir de ett svenskaprov! Näe, hela den här veckan är jag osäker på, kommer jag klara de? Håller fan på och bryta ihop för engelskan...


I sommar ska ju som sagt jag och familjen upp till stugan men det blir en underbar männsika till som sak följa med, Hanna ska med upp och jag är hyper för de. Är så glad att äntligen få med sig en kompis dit! Kommer bli MYCKET roligare där uppe och ja nu kommer man hitta på mer.. för man kan ju liksom ta bussen/tåget till stan! Är så glad och vill bara ha sommar.... Nu ska jag ta upp blommorna, ha en bra kväll♥

Vi hittade tussilago!! :D            

Av Elin - 9 mars 2014 07:33

Vaknade för en halvtimme sen.. pigg och jävla magvärk, har dock knappt sovit inatt, bara nån kort stund annars vaken hela natten... tror planerna blir ändrade idag, eller ja beror på om de försvinner men tror inte de! 
Tog pulsen när jag vaknade imorse och jag hade 72 i puls, tog flera gånger för och få ett säkert svar. 72 är bra så jag är nöjd :)

Näe nu ska jag kolla på aa och se om värken går bort. Ha en bra dag <3

Skapa flashcards