elin-mylife

Direktlänk till inlägg 8 mars 2014

Prat och bilder

Av Elin - 8 mars 2014 19:30

Idag har de varit en bra dag! :) har mått bra i kroppen, dock lite träningsvärk, men de visar bara att jag tränat! Humöret har också varit på topp. Alla i familjen har också varit riktigt glada idag och de beror väl på att de varit sol och värme ute, fy fan vad glad jag var när de va sånt väder, finns inte alls något bättre än sol. ♥

Jag har varit ute i princip hela dan', tagit bort lite grenar som ramlat ner, busat o gått med Dennis, fotat hästarna och tog en sväng i skogen vid mig där en koja ligger. Har också följt med familjen till coop för vi skulle göra premiär av att grilla och de var sååååå gott!!! Blev helt jävla proppmätt, höhö. Annars har jag suttit i vardagsrummet och haft lite ont i magen men som sagt, bara ett gott tecken på att man inte är gravid xD (Va tvungen nu så sorry) haha. 


Som sagt, jag har fotat hästarna lite, blev dock inte så bra bilder menmen. Skulle kunna fått en bild på Joppe när han låg ner men han hann ställa sig upp tyvärr, fast en bild på lågnt håll fick jag. Jag har också fixat två och lagt till effekter, de blev bra.


Idag frågade jag pappa om Hanna skulle få följa med till Norrland i sommar och han sa att hon nog kunde de och hjärtat bara slog i tvåhundra, blev så förbannat glad!!! De här året kommer nog ändå bli bra, trodde jag aldrig! :) nu väntar jag bara svar från henne om hon får för sina föräldrar, förhoppningsvis kanske dem säger ja och då skulle de bli så jävla kul och fantastiskt. Åh, är hyper.. ♥ nu jävlar 2014, nu ska du bli de bästa året på länge! 


Imorgon ska jag börja med idrottsläxan och de blir o träna upp sin kondition som jag nog har skrivit. Ska då ta en springtur och ta min puls när jag vaknar, hoppas verkligen att den är under 80, annars är jag fet och verkligen behöver träna. Som sagt, så här ska jag hålla på i två veckor, ska också fylla i vad jag äter, ooorka.. :$ nädå, klarar detta. Ska inte heller träna varje dag, men ska försöka köra på två-tre dagar i rad, sen vila, de måste jag verkligen kunna?! 

:) ska också försöka träna lite inför engelskaredovisningen som jag är så nervös för.. kommer dö! Kanske tränar på non och svenskan, vet inte. Så ser iaf morgondagen ut. Nu ska kanske jag och pappa spela pingis, hörde ej vad han sa om vi skulle de xD annars så ska jag nog fixa en/två videos.

Ha en bra kväll allihopa ♥

                 


 
 
natalia

natalia

8 mars 2014 19:53

Självklart ska jag göra det, kan göra det imorgon ;D

http://nattis98.bloggplatsen.se

Elin

8 mars 2014 22:14

Kul! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards