elin-mylife

Alla inlägg den 8 mars 2014

Av Elin - 8 mars 2014 23:41

Shiit, har så förbannat ont i magen nu och vet inte vad jag ska göra!!! :( har börjat svettas som fan också och mår illa.. snart över går de till att jag kräks. Brukar jämt bli så.. :( Åhh, kommer inte alls kunna sova inatt men ska iaf försöka nu. Får väl gå upp och ta en tablett om de inte slutar. #fml


Ikväll så har jag och pappa spelat pingis och vi har sett  på mello. Tyckte att de va ganska bra att Sanna vann faktiskt! Ska ladda upp en video imorn med Hanna och Amanda, hoppas de går bra för er att jag laddar upp de? :) Nu ska jag sova och försöka få bort värken som jag dock kommer ha hela natten. Sov gott, godnatt♥

Av Elin - 8 mars 2014 19:30

Idag har de varit en bra dag! :) har mått bra i kroppen, dock lite träningsvärk, men de visar bara att jag tränat! Humöret har också varit på topp. Alla i familjen har också varit riktigt glada idag och de beror väl på att de varit sol och värme ute, fy fan vad glad jag var när de va sånt väder, finns inte alls något bättre än sol. ♥

Jag har varit ute i princip hela dan', tagit bort lite grenar som ramlat ner, busat o gått med Dennis, fotat hästarna och tog en sväng i skogen vid mig där en koja ligger. Har också följt med familjen till coop för vi skulle göra premiär av att grilla och de var sååååå gott!!! Blev helt jävla proppmätt, höhö. Annars har jag suttit i vardagsrummet och haft lite ont i magen men som sagt, bara ett gott tecken på att man inte är gravid xD (Va tvungen nu så sorry) haha. 


Som sagt, jag har fotat hästarna lite, blev dock inte så bra bilder menmen. Skulle kunna fått en bild på Joppe när han låg ner men han hann ställa sig upp tyvärr, fast en bild på lågnt håll fick jag. Jag har också fixat två och lagt till effekter, de blev bra.


Idag frågade jag pappa om Hanna skulle få följa med till Norrland i sommar och han sa att hon nog kunde de och hjärtat bara slog i tvåhundra, blev så förbannat glad!!! De här året kommer nog ändå bli bra, trodde jag aldrig! :) nu väntar jag bara svar från henne om hon får för sina föräldrar, förhoppningsvis kanske dem säger ja och då skulle de bli så jävla kul och fantastiskt. Åh, är hyper.. ♥ nu jävlar 2014, nu ska du bli de bästa året på länge! 


Imorgon ska jag börja med idrottsläxan och de blir o träna upp sin kondition som jag nog har skrivit. Ska då ta en springtur och ta min puls när jag vaknar, hoppas verkligen att den är under 80, annars är jag fet och verkligen behöver träna. Som sagt, så här ska jag hålla på i två veckor, ska också fylla i vad jag äter, ooorka.. :$ nädå, klarar detta. Ska inte heller träna varje dag, men ska försöka köra på två-tre dagar i rad, sen vila, de måste jag verkligen kunna?! 

:) ska också försöka träna lite inför engelskaredovisningen som jag är så nervös för.. kommer dö! Kanske tränar på non och svenskan, vet inte. Så ser iaf morgondagen ut. Nu ska kanske jag och pappa spela pingis, hörde ej vad han sa om vi skulle de xD annars så ska jag nog fixa en/två videos.

Ha en bra kväll allihopa ♥

                 


Av Elin - 8 mars 2014 11:15

Solen skiner och de är underbart! Var så himla längesen solen tittade fram hos oss, känner att de är helt PERFEKT! Passade också så bra nu när de är helg :) är så glad, dock lite nere, men fixa upp mitt humör på topp. Ska gå på en underbar promenad med mamma och sen om Sara och lilleman vill med. Skulle egentligen vara skönt och springa nu när de är underbart, kanske tar en senare bara för att hhihi. Vi ska också pyssla lite ute, ta bort grenar som åkt ner och så

Blir nog en så jävla bra dag!!! <3 ''-Oh, vilken härlig da' ''


Mina nya byxor är typ sönder också.. såg de igår, stretchen i dom har gått sönder så de typ är trådar och jag blev inte glad när mamma sa de! Jävla skit byxor. Får helt enkelt köpa nya i ullared, mwihihi.


Förresten, idag ska vi beställa en stuga som vi ska sova i när vi är på ullared och det ska bli så jävla kul! Vi ska åka i april, tror den åttonde till nionde. Är så sjukt taggad. Måste bara be om en ledighetslapp och försöka få de ledigt, höhö. Som sagt, det kommer nog bli bloggning dom dagarna, kan blogga innan jag åker och sen när jag kommer hem självklart så va inte oroliga för att de inte blir. 


Igår så va min dag i skolan inte så bra. Var inte på de bästa humöret för de beror på olika grejer som hänt med mig, Hanna och två kompisar. Jag tänker inte direkt skriva ut deras namn och berätta vad som hänt men dom får stå vad dom gjort och hur dom varit på senaste tiden. Blir bara så jävla trött på allt fölk, bry er inte om andra.. vet att ni kan läsa nu. Men äkta vänner drygar inte osv. Är trött på de här, har typ gett upp vänskapen och just nu känner jag att jag nog gör de. Ni andra får helt enkelt bestämma själva hur ni ska göra, bryr mig inte så, de är ert eget val. Mitt val va att ge er en chans, men den funkade inte, försökte prata mer er men ni bara gav igen så de här är slutet nu.


Skoldagen var som vanlig iaf, so, spanska, dock ingen engelska så vi hade svenska två lektioner och sen idrott. ''Pust'', var helt jävla slut efter idrotten, var allt möjligt och Hanna o jag dog rent ut sagt haha. En station va att man skulle köra upphopp på en tjockmatta olika många, 2. Sitta på svanskotan typ och bära upp benen över en kon, svårt och beskriva xD 3. Göra situps 4. Sitta på svanskotan typ och bära en tyngd till höger och vänster. 5. Sprinag och hämta fem band, så samanlagt sprang man tio gånger +två för och lämna dom. 6. Armhävningar 7. Svårt och förklara men hoppa upp och ner med fötterna på en bänk o-o 8. Dip 9. Upphop och sen ner o göra armhävningar 10. Man skulle dra upp sin kropp och de va sjukt jobbigt, har inte alls kraft i armarna... 


När jag kom hem så gjorde jag inte mycket. Kollade på aa, följde med och körde Ida till busstationen. Åkte till coop, köpte frukt och lite till, träffade min morbror och hans familj i affären så vi snackade lite. När vi kom hem vattnade jag blommorna, mamma och jag fixade en så jävla go fruktsallad med banan, apelsin, äpple, kiwi, sharon, granatäpple och ''Ugli''! Omg.. ni måste pröva den fruktsalladen, så underbar. Om ni undrar vad ''ugli'' är så är de en blandning mellan clementin och grapefrukt, sen är litelite besk, dock känner jag ingen beskhet. Den är sur och helt enkelt friskt! Ni måste prova den :))) Mamma och jag pratade, skrev ner en lista vad som ska handlas på ullared, vi lyssnade på musik. När pappa kom hem så snackade vi, skrattade, vi valde musik varannan gång, sjöng och hade trevligt som fan till tjugo över ett/halv två. Så då gick i o la oss. :) 

Nu ska jag gå ut, ha en fucking underbar dag!!<3 'Lalalalala''


(Har glömt och visa vad vi åt hos Hannie förra helgen)

 

 

Så underbar blomma

Denna klockan fick jag av mamma, så himla fin! Har på den just nu. 

   

Pröva!! ♥ #Ugli

     

#Mums 

    

Av Elin - 8 mars 2014 01:30

Klockan ä sjukt mycket nu och jag har haft fullt upp hela kvällen! Har också haft de trevligt och det var ett tag sen jag hade de så saknade de så jävla mycket!! Berättar imorn. Då ska jag också prata om skoldagen och efter skolan +vad jag ska göra idag lördag/har gjort och så. Men sov gott allesammans, de ska jag iaf göra nu. (Kommer också bilder som jag tagit, så tagga nu känner jag!) Mwhiihhi :* Godnatt mina gryn ♥

Skapa flashcards