elin-mylife

Alla inlägg den 6 mars 2014

Av Elin - 6 mars 2014 21:16

Mina känslor ikväll har hoppat fram och tillbaka. Har inte direkt haft dom där de ska vara utan kommit fram olika hela tiden. Har i princip varit ledsen/dyster och arg och lite glad.. det är väl för de är mycket pågång nu i skolan som typ tar kol på en! Prov och allt sånt som bara failas med. Kanske blir bättre nu till helgen? 

Jag har iaf fixat kort till engelskaredovisningen och bryter snart ihop för de kommer gå sådär. ''SUCK'' Var en jävla kamp och få till grejer, ska iaf träna nu i helgen så jag kan nånting :) känns bättre då! 

Har också läst och översatt spanskan, duschat, sett på farmen, klippt naglarna och målat dom. Känner mig friskare i kroppen efter den jag fixat lite med mig, men på söndag blir de bad efter en värd springtur förhoppningsvis! 

Har borstat tänderna och kollat på sociala medier, ska se lite till på aa och sen sova, behövs verkligen!


Imorn är de helg och jag längtar så jävla mycket! TAGGATAGGA!<3

Ha en underbar kväll puss<3
Håll utkik imorn, då kommer de upp ett inlägg vad som ska göras i helgen :)









Av Elin - 6 mars 2014 17:45

Hej på er. Vilken dag.. det har varit både jobbigt och ledsamt till ok. Vi hade ju matteprov idag och det gick skit.. dock visste jag att de skulle gå de så ingen nyhet, men så dåligt tänkte jag mig kanske inte.. kommer nog inte ens få ett E, kanske inte ens ett F utan ett streck! Nää, mår så jävla dåligt efter de här. Men som sagt, gjorde allt jag kunde och ja jag måste träna mer! :/ Det vet jag till 100% höll på och börja böla mitt i provet och svettades som en idiot. (Märkte att jag uppfattat en uppgift fel också när jag och några pratade)

Skiter totalt i om jag blir godkänt elr inte.. :'(


Efter provet så hade vi musik och vi spelade upp vår blues och det gick okej. Dock bråk när vi tränade.

Hanna och jag löste korsord på engelska. Ehm, vi hade so och då så pratade vi om mobbning, det var faktiskt bra och läsa om. På idrotten hade vi teori och vi fick en läxa som vi ska göra i två veckor och det är att man ska förbättra olika saker ex styrka, hälsa, kondition, springa 5 km m.m och jag valde att få bättre kondition så nu ska jag fan springa och gå! Dock ska jag försöka börja mer nu när jag blivit lite mer peppad (på lektionen) och familjen kanske också kan peppa mig.. men man ska börja nu på söndag och två veckor framåt, blööö. Men vi kör. Kommer nog inte springa och gå varje dag eftersom att jag behöver vila också höhö. Man ska också skriva upp vad man ätit under dagen, awkward!! :$


När jag kom hem så har jag ätit mat. Gött som faen eftersom att jag va hungrig :D bråkade också med Ida och mamma för att jag ska gå till läxhjälp, ALDRIG att jag går dit, skulle kunna gå dit om de inte va om en sak! Pratade om att vi ska till sjuksköterskan och göra olika grejer där mm. Nu sitter jag och kollar på andra avenyn, ska väl dra mig upp och läsa på spanskan både på spanska och översätta några gånger. Sen ska jag klippa till lite lappar och skriva lite kom ihåg saker till redovisningen. Tur äre att de är helg först, för just nu klarar jag inte av mer fail för denna veckan.. 

Tappade också bort min mobil igen duktig som jag är och den låg återigen i en mapp. Nu ska jag att HÅLLA KOLL PÅ DEN xD

Ha en bra kväll <3


Av Elin - 6 mars 2014 12:17

Sitter just nu med Hanna i ett grupprum och vi ser på videos och pratar. :) vi börjar väl snart tror jag och då ska vi väl ha so/no, I don't know. Vi har käkat och och det var ingen go mat, soppa usch!! Som tur var så fanns de kesokaka, mwheheh.. tror att vi också ska få håltimme, men är inte säker. Sist ska vi ha idrott, teori, yey. Tog med idrottskläder i onödan :/ 

Vi har ju haft prov och det ska jag skriva om när jag kommer hem. Ha en bra dag <3

De här jag kan ju säga om provet då :D 

Skapa flashcards