elin-mylife

Alla inlägg den 5 mars 2014

Av Elin - 5 mars 2014 18:00

Har övat på matte inför morgondagen och jag kan rent ut sagt säga att resultatet kommer gå skit! Kan ju fan ingenting! Kommer få -F så de skriker om de.. varför är jag så jävla usel på allting och speciellt matte som jag tycker är ganska roligt.. är världens mongo. Har fan gråtit nu i flera minuter för de här. Ni tänker säkert; ''Herregud, de är ett prov?!'' -Ja de är ett prov, men jag klarar verkligen inte av och få underkänt på saker, de kan jag verkligen inte! Kommer ju sitta med provet och bara sitta o stirra på de. Vet inte vad jag ska göra just nu. Kan inte heller säga till mamma för hon säger bara ''de kommer gå så bra så'' Kan inte nån jävel sluta och säga så?! Jag är trött på de. Kan inte nån bara säga, ''det kommer gå skit för dig!!!!!'' Jag skulle må mycket bättre och höra de istället för och att bara höra en lögn.. jävla skit skola! 
Hade sjukt lätt förut i skolan men nu går de bara sämre och sämre, fast har egentligen inte varit bra alls i skolan, dock i ettan och tvåan men de va lätt, men nu nej


Mitt skinn på läpparna är as torra och de hjälper typ inte att ta läppsyl +jag gillar inte de heller så.. jag drar också bort skinnet om de är en flik och då tar de två dar för och få tillbaka de, de är sjukt jobbigt att jag drar bort de och inte får tillbaka mina vanliga ''läppar'' igen. Miss them so much! Höhö


Idag i skolan var det en vanlig dag. Sådär i skolan och humöret hoppade som vanligt upp och ner.. på morgonen var jag såå trött, tröttare än igår och än i måndags tror jag fasiken. I skolan så va de en vanlig dag, självklart.

Först svenska och vi slutatde äntligen med en tråkig uppgift så nu är de bara och tagga inför prov nästa vecka då. Spanska, engelska, matte och akt. 
Dog lite för tappade bort min mobil och visste inte alls vart den var!! Blev as rädd att jag kunde tappat den eller att nån snott den så letade i klassrummet och i mitt skåp men hittade den inte. Så på mattelektionen drog jag och Hanna till spanskan och kollade för vi fick de, men den va inte där! Höll på typ och gråta :/ påväg till höll jag och på och dra mig så fick ett gott skratt där XD 
Hade inte heller på ljud så ja vi hörde inte heller när Hanna ringde, men vi hittade den och den låg i engelskamappen.. -.- SÅ HIMLA DUKTIGT ELIN!! XD Nu ska jag ha den i fickan elr där jag ser sen. Tur hade jag där jaaaooo!

När jag kom hem så har jag suttit lite vid datorn, läst ut engelskaboken, ätit, matte och nu ska jag läsa lite spanska, sen blir de chilla och fortsätta vara nervöööös för skiten imorn.


Har också haft ont vid samma ställe där jag hade igår hela dagen och jag vetofan vad de blir. Är extremt jobbigt när jag går och spänner in magen :/ blir väl bättre. 
Vill också få provsvaren för blodproven, antagligen var de väl lugnt eftersom att vi inte fått en lapp om en tid.. ''suck'' ville nästan att de skulle va nåt för då har ja varit där i onödan och tagit provet i onödan. Nääh, inte kul! 
Har också fått tid om utvecklingssamtal, asså redan? Sjukt tidigt, men då kan jag höra om hur dålig jag är så längtar. :D 

Ska nog sluta skriva så ni slipper och så jag inte övergår mer till nåt :S Ha en bra kväll<3









Av Elin - 5 mars 2014 12:33

Har nyss ätit mat och det var inte alls go mat, åt en macka och lite keso! Höhö, här fastar man halvt :3 Dagen har varit ganska bra hittills, har varit glad, sur/irriterad, nervös m.m xD Haha ska berätta allt när jag kommer hem. Kommer hem efter två, men bloggar senare för jag måste verkligen läsa klart engelskaboken och sen skriva lite ''komihåg kort'', sen spanska och senare matte. Ska också försöka gå på en promenad, kanske gör de först, hmm.... ''tänkertänker'' 

Ska ha akt nu, antagligen klassråd och sånt  :) Men vi ses i nästa inlägg, ha en bra dag<3

Skapa flashcards