elin-mylife

Alla inlägg den 4 mars 2014

Av Elin - 4 mars 2014 21:00

Tjohej! Nu är man tillbaka och bloggar, har fått upp mitt humör men är fortfarande lite irriterad och ledsen, kul att de är skola imorgon känner jag! Tur som de är så slutar vi tio i två :3 ska klara mig igenom dagen som jag gjorde men det var extremt trögt och helt enkelt bara jobbigt! Men orkar inte prata om skoldagen eftersom att ni nog redan läst. Vi fick sluta tjugo minuter tidigare idag eftersom att våra lärare skulle på nån teater, höhö. Hade fåt upp mitt humör så jag följde med Hanna hem och fick upp humöret lite yterligare, dock hade jag svårt och skratta, vet ej varför.. :/  Men vi gick först ut med Nisse, sen kom vi och prata om Nutella, vet faktiskt inte hur vi kom till de, men hade pengar så vi delade med och betala så vi gick och köpte. Tog två mackor och fetade oss med och en liten sked haha, är så muuuumsigt!! Så det blir och försöka ta och springa imorn.. vi kollade på videos, mest läskiga och ja jag är as rädd för sånna.. ex att de är en kattvideo sen kommer en äcklig människa upp och skrämmer en så man pissar på sig, usch hatar verkligen sånt. 


Pappa hämtade mig med lastbilen och de är så awesome och åka de, åt när jag kom hem. Satt mig sen och översatte olika grejer till svenska. Gjorde nån matteuppgift en känner redan nu att jag kommer faila :$ ärligt! Vet att jag inte ska ha så lågt självförtroende, men suger på matte så jag vet! De högsta jag kommer få är E och de nöjer jag mig fan med :) Blir och öva imorn med för hade inte alls nån lust och göra läxor!

Torsdag, då jävlar, då ska jag fixa proet!!!!! Satsar på ett E. Blir dock gladare om jag får högre men är inget geni och de erkänner jag. Behöver era allas tummar på torsdag

Har själv kollat på farmen där de vart krig, duschat och nu ska jag kolla bris (döm mig ej!) Känner att jag behöver lite hjälp och läsa+hjälp om dom andra som mår skit.


Har så fruktansvärt ont lägnst ner i magen och sen i urinblåsan.. :( hoppas verkligen inte att de är urinvägsinfektion!   För hon säger att de inte alls är roligt, wäää.


Vill också färga mitt hår mörktlila!! Haha, låter as konstigt men tycker att de är sjukt fint :)

#Mörklila♥

Nu ska jag sluta tjata. Ni alla får ha en fortsatt bra tisdagskväll! #Baratredagarkvartillshelg #Peace ♥

Av Elin - 4 mars 2014 11:15

Är just nu så jävla arg för ingen lyssnar på mig vad jag tycker! Hoppas att tiden går fort idag för pallar inte med skolan, allt är cp, ursäkta mitt ord men ja  Orkar ingenting just, jävla fittskola, vänner & lärare ALLT! 

Vill bara  hem på direkten efter skolan för är inte glad......  vi får se vad jag gör. Hör av mig på nån rast hur jag gör eller så märker ni när jag kommer hem, höhö. Ha en fantastisk dag!! Hej!

Av Elin - 4 mars 2014 09:47

Nu har man haft en lektion och den va inte alls rolig.. hatar svenska som ni nog säkert har listat ut! Vi ska också ha prov på tre författare om tio dar, alltså den fjortonde... oj vad roligt! Blir inge chill från skolan har jag märkt, bara prov, prov, prov typ. Jomen de blir prov i matte, sen redovisning om en bok på engelska och svenskaprov. #FML#FML#FML#FML#FML :D

Ska träna på non sen, juste.. vi har ju redovisning om rymden också nästa vecka, blir fullt ös nu men de kommer jag klara, bara de att jag blir så jävla nervös så jag får inte i magen och typ känslor av att jag ska kräkas. Men vi ta en dag i taget!


Är sjukt trött idag och mitt hår är helt fluffigt och jag vet inte vad jag ska göra med de nu känner jag, de är bara ivägen, vill raka av de :( Jag är inte heller på de bästa humöret idag och det är inte alls kul om ex kompisar pratar med en. Irriterarar mig på allt och alla just nu, ''suck'', sen kommer jag också hem efter fyra :S Nö de blir en hård och tuff dag idag känner jag. Ska kolla mitt horoskåp nu iaf så man kanske kan se fram emot nåt och ifall man har tur eller nåt, höhö.. dock vet jag inte om de horoskåpet som jag kollar på stämmer. 
Men vi ses efter skolan, har'e gött! <3

Skapa flashcards