elin-mylife

Alla inlägg den 28 februari 2014

Av Elin - 28 februari 2014 21:30

Hej. Idag har man inte varit på de bästa humöret.. berättade för mamma och pappa att Hanna och jag vill ha en häst på foder tillsammans men det blev för negativa svar så tror inte alls att de blir dock sa pappa knappt nåt så kan inte skylla på honom.. är bara så jävla besviken på dom! Får ibland höra att jag sitter vid datorn för mycket, sluta klaga annars ''ge'' oss en häst!!! Allt folk är bara ivägen nu, skönt att jag och Hanna är ensamma imorgon ifrån alla vuxna. 
Nä, är trött på livet nu över huvudtaget, tur att man har Hanna och Sara, men ger livet en vecka till! 


Dagen idag har varit rätt så slapp.. knappt orkat gjort nånting! Har iaf suttit vid datorn, skrivit ner en lista med grejer till häst, gått på en promenad, hjälpt pappa med mat som vi trodde blev skit och att vi failat men den blev helt tvärtom! :) Åkt till netto.. spelat kort, lyssnat på musik och duschade för en stund sen. Jag gjorde också små grejer som videon. Kolla in den ni! Haha
Kvällen fortsätter med att jag ska väl fixa med bilder eller nåt för har tråkigt, lyssna på musik. 


Imorgon blir de att sova över hos Hanna, utan föräldrar för dom ska åka nånstans. Och jag taggar som F.A.N :)) Vetosjutton vad vi ska göra, men nåt kul blir de nog hihi<3

Innan jag drar ska jag också vattna orkideerna för jag kommer inte orka göra de på söndag, packa och så. :) Hinner säkerligen uppdatera.. men de va allt jag hade på hjärtat. Ha en bra helg! Puss<3 


Av Elin - 28 februari 2014 15:33


Om videon inte startar när ni trycker på starta så tryck flera gånger på starta och vänta en stund :) <3
 

Av Elin - 28 februari 2014 14:35

Dags för en ny uppladdning av en video som jag och Hanna gjort :) Det tar en stund för den och ladda upp så ska gå på en promenad nu medans den laddar! Men checka in efter tre, då är jag nog tillbaka och den är uppe. Kram

Av Elin - 28 februari 2014 11:59

Nu ska man gå upp ur sängen och göra sig iordning efter att man sittit vid datorn en stund.. har kollat runt lite på nätet, spelat ett spel och lyssnat på musik, höhö. Ska väl gå på en promenad men är inte så sugen och är inte på de bästa humöret heller så vi får se vad som händer! :/ Är så jävla trött och tom inom mig 
Vet inte vad som händer idag, är ju själv hemma och ska väl inte va mer än deppig och tråka men bättre de än och va i skolan ;) Nä känner att inlägget börjar bli rätt så tråkigt om jag bara pratar om mitt, ha en bra dag puss<3 

Skapa flashcards