elin-mylife

Direktlänk till inlägg 27 februari 2014

Fodervärd?!?!? :O:D

Av Elin - 27 februari 2014 18:45

Hej! För en stund se så åkte Hanna hem och vi har haft de roligt! :) vi har varit ute, gått på promenad, pratat, skrattat, sett på film, spelat spel och rent ut sagt dampat. Hihi.

Vi har pratat om allt möjligt och vi funderar på om vi ska ha en häst på foder tillsammans och det skulle vara as kul!! Dock kan vi inte ha hästen här eftersom att det är fullt och vi kan inte ha hos henne heller men vi hittade ett jätte fint ställe som vi skulle kunna ha hästen på. Vi kollade på hästar på datorn och det fanns endel, men inte direkt nån som passade oss så.. för vi behöver en häst som är för nybörjare, eller en lugn och snäll häst helt enkel! Visst, vi hittade nån/några som var bra! :) speciellt en! <3 hihi. Hahah vi har också redan pratat vilka dagar vi ska ha hand om den osv och jag är super glad. Vi får se vad som händer, vi får prata med våra föräldrar och prata lite mer tror jag så vi är 100 säkra, men jag tror iaf att jag är de..  ska också lära upp dig Hanna så mycket som jag kan och har lärt mig! Vi ska också lära oss mer av Sara eftersom att hon har häst och är sjukt duktig, de här kommer vi att fixa, de vet jag!!! :'D


Jag har hunnit gjort så mycket mer idag, hängt upp kläder som vi tvättat och nu sitter jag och lyssnar på musik. Blir väl inte mer idag än och slappa, kanske tar o dansar eller nåt.

Men ha en bra kväll, det kommer jag allt ha efter en bra dag och kanske en framtidasak Puss<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Skapa flashcards