elin-mylife

Alla inlägg den 25 februari 2014

Av Elin - 25 februari 2014 23:01

Har äntligen hittat fler Irene Huss och jag är så happy!! Ska se på de nu hade jag tänkt :)<3 älskar verkligen dom! Favoritfilm (trorja). Blir väl och sova sen också. Är inte alls lika trött som igår tack och lov, men börjar allt bli de. 

Nog snack om de..

Har varit hos syrran lite på kvällskvisten, har också sett på farmen och duschat. Sjungit så jag är lite hes, hihi :*

Nä nu blir de fiiiilm, ha en bra kväll!! Pöss<3

 

Av Elin - 25 februari 2014 17:45

Shit.. va riktigt vårväder idag, inte alls kallt!! Var så skönt så ville nästan gå utan jacka men vill helst klara mig från förkylningen. :) Var ute på en utflykt i förmidddags och det var riktigt kul, skulle egentligen gå på en promenad men då kom jag på ''jag kan ju ta kort på älva och gå där'' så de gjorde jag. Gjorde två videos och tog massa foton. Blev ganska nöjd med bilderna och videon var mest rolig. Hihi
Trisse tyckte också att det var roligt, men skulle kanske spenderat lite mer tid för honom också och inte bara åt o fota? Får bli nästa gång :)<3


Jag har också fått bort 1 msk blod. Usch! Men jag är så himla stolt över mig att jag klarade och ta blodprov! :) Var inte alls så farligt som förra gången, jag fick ju också ligga ner i en säng och hade två bra sköterskor. Det kändes lite när hon stack in men inte sen, nä de här fixade jag sjukt bra! Det såg ut som att dom tog jätte mycket blod från mig, men det var de ju inte höhö. Trodde att jag skulle svimma när jag satte mg upp men det var så lungt så, var bara lite yr.

Dom ska kolla några saker och de är: 

*Järn
*Salt
*Diabetes

*Inflamation 

*Och nån körtel tror jag de va. :) 

När vi var klara drog vi till Netto och tittade lite. Mamma och jag skulle tagit en promenad i de fina vädret, men vi var tvugna och ringa till Telia för vårat internet fuckade ur och jag höll mest på och bli tokig xd så äntligen är det fixat så nu funkar de nog bättre! Vi fixade mat, enchiladas och det blev också lyckat! 
Fan hela den här dagen har varit bra, så himla skönt.. kvällen fortsätter med att jag ska Duscha, se på Farmen och skriva med Hanna antar jag ;)

#LÄNGTARSÅFRUKTANSVÄRTTILLLÖRDAG #FF #SAW #KUL #SKRATT #MASSAMER♥


Imorgon blir det att jag följer med till mormor för vi ska typ ta ner saker och fixa lite hos henne :) kanske hinner med en promenad också. Ha en bra kväll Pöss♥

 

 

Tog i vänster armveck den här gången


Av Elin - 25 februari 2014 17:03

Nu kommer två videos som jag gjorde och det är skojvideos så vill inte ha nån kommentar tex -''jävla omogna unge!'' Det är skoj okej?
Har också massa bilder som ni kan få se, mest är de på älven. Det var iaf kul som fan!!<3


           

         

Puss&Kram<3
 

 

Av Elin - 25 februari 2014 16:26

Sitter just nu och laddar upp två videos på bloggen men det dröjer tyvärr.. fast håll ut dom kommer!! :) Själv tycker jag att dom är lite roliga, men det är ju ni som ska säga vad ni tycker osv ;)
Det är från när jag gick på en lite ''utflykt''. 

(Skriver mer senare)<3 ha en bra dag 

Skapa flashcards