elin-mylife

Alla inlägg den 24 februari 2014

Av Elin - 24 februari 2014 21:45

Kul.. när jag skulle göra ''sanningar om mig'' så hade jag glömt bort sakerna.. Lyckat Elin! Såå lyckat! </3

Av Elin - 24 februari 2014 21:27

Omg.. är sjukt glad! :) För en stund sen kikade Hanna mig och frågade om jag gjorde nåt på lördag men tror inte iaf inte att jag gör nåt speciellt. Men hon frågade om jag ville sova över hos henne för hon va ensam och självklart säger man inte nej då liksom! Haha. Nä men det är alltid roligare när man är ensam med kompisar (nu låter de som att jag inte gillar föräldrar.. men det är klart att jag gör!!) 

Så ska fråga mamma nu .. och resultatet blev ''Ja, det går alldeles utmärkt'' xD Ja bah: YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES JASHJASBDSDDH!! Så känner jag mig just nu!!!.. Haha <3 

Taggar som fan nu. :3


Är de bara jag som hatar när man får blåmärken helt random? Upptäckte en igår och sen en idag och jag vet inte vart dom kommer ifrån.. :S som sagt, pappa säger att jag kan ha kommit emot nåt, men så öm är väl inte min kropp? O,o

Får göra en ''sanningar om mig'' för har några saker som jag måste säga ;) Puss<3


Av Elin - 24 februari 2014 19:14

Hej! :) Har inte bloggat under hela dagen eftersom att jag inte har haft nåt och skriva om och jag har inte alls haft lust! :/ 
Men dagen har varit att jag har slappat, alltså suttit vid datorn, bytt gardiner, fixat i köket (låter som värsta hembiträdet ..), gått på en promenad själv, ganska länge faktiskt. Men jag är sånn, om jag ska på en promenad själv går jag långt för jag tänker väldigt mycket då så glömmer typ bort att jag går hahah. Ska försöka gå imorgon också, blir mer aktiverad nu. :) 

Jag har också följt med mamma till stan nu på kvällen.. 
Kvällen blir också att ta de lugnt.. se på farmen och familjen annorlunda<3 


Imorgon blir det förhoppningsvis promenad som jag sa förut, sen efter två ska jag ta blodprov... är inte alls taggad :( hoppas på att det går bättre imorn och att det går fortare än förra gången för det va inte alls kul. Men kommer bild imorn där jag tog sprutan :) haha. ''Intressant''.

Så blir min dag trorja.. ska försöka och sova med hanna på torsdag också, Hanna om du läser skriv till mig då!

Ska dra nu, käka ett äpple och se på tv. Ha en bra kväll<3

Skapa flashcards