elin-mylife

Alla inlägg den 22 februari 2014

Av Elin - 22 februari 2014 22:00

Hej. Idag har man inte gjort mycket alls tyvärr.. har haft lite kalas för Ida och det har väl varit kul! Mitt humör har dock varit upp och ner men jag klarade mig igenom. Vi har snackat, ätit och sånt.. inte mer med de och känner mig faktiskt riktigt fet och äcklig!!! Men dagen har varit okej bra.

Imorgon hoppas jag verkligen att det blir bra väder så jag kan ta en liten spingtur!

#Springaismylife<3

Då ska jag också försöka göra en annan grej, men de får ni se om det kommer upp på bloggen vad de är :) Vet inte mer vad jag ska göra imorgon, ska väl troligtvis ta det lungt.


Det är sjukt, så fort jag ätit nåt ångrar jag det verkligen efteråt, men jag äter de ändå, mest är det godis som jag ångrar.. ångrar fruktansvärt mycket jag äter så vill nästan spy upp de, har ingen matlust och är inte alls törstig längre. Hatar verkligen att äta, det är sjukt jobbigt och äckligt. Dricker gör jag knappt heller, men mamma säger till mig och dricka. De händer nu mycket med mig, det vet jag om själv, men en del är för att jag mår dåligt och vill bara veta varför jag är yr! :( 


Skriver mer imorgon, för är trött och ska kolla bloggar och sen filmtime. Puss<3

Av Elin - 22 februari 2014 10:45

Hej!! Jag tänkte faktiskt börja med ''veckan låt'' istället för dagens låt, för jag tror inte att ni direkt tycker att det är så roligt med en låt varje dag och själv tycker jag att det blir mindre roligt. Men ska lägga ut den låt jag nog har lyssnat mest på eller den som varit bäst under veckan, kommer både bli äldre och nya låtar :) Så det blir att jag lägger ut sånna på söndagar men lägger ut en nu idag eftersom att jag hittat en bra 
Escucha! <3


Dagen idag blir ganska slapp eftersom att vi ska fira idag för hon var borta förra helgen så det blir idag då. Men det blir vid halv två, två där nånstans.. jag vet inte om jag ska gå på en promenad innan också. Vill de men vädret är inte på topp, är så kallt och mitt humör är nere ''suck''. Men jag skulle nog bli lite piggare om jag gick (shit ni glömde jag totalt och blogga hahah, får inte göra fler saker när jag bloggar xD) 

Ehm, men det blir nog en slapp lörda', kanske tar en liten promenad senare. Ha en bra lördag ♥

Av Elin - 22 februari 2014 10:14

Tänkte ge er ett speltips ifall ni skulle få tråkigt och de heter ''The impossible quiz''! Ni kan vara hur många som helst och spela de, men det är på datorn så ni vet. Spelet är klurigt som fasen och ibland får man gissa sig fram bara. Men jag kan ju säga de, att man har tre liv och om man förlorar dom tre liven måste man börja om hela spelet, ovasätt vart man är. Det kan bli jobbigt och köra om de men jag tycker själv inte att det blir så jobbigt alls, jag blir mer rädd för smällarna som dyker upp ibland hahah!! 
Ni kan hitta spelet här http://www.addictinggames.com/puzzle-games/theimpossiblequiz.jsp det är gratis så ni vet! :) 
Spela gärna de här och lycka till till er alla

Puss&Kram

Ps. Om ni behöver hjälp med nåt, bara och fråga .ds

 ♥

Skapa flashcards