elin-mylife

Alla inlägg den 20 februari 2014

Av Elin - 20 februari 2014 20:00

Hej på er! Dagen idag har varit sådär, lite bättre än igår men fortfarande sådär! Mitt humör har gått upp och ner, har haft sjukt ont i huvvet efter skolan och har det fortfarande. Var samma med yrheten, är yr med. :/ 
Men över till annat, i skolan så hade vi musik, teknik, matte, vi kollade på teater/musikal och idrott i tjugo fucking minuter... så onödig dag, höhö. Teatern/musikalen var i alla fall rolig :) Den handla om en utländsk kille som bodde hos en fosterfamilj och blev kär i en barnflicka och så hände massor massor där. 

När jag kom hem så har jag suttit vid datorn, jag följde också med och handlade. Nu sitter jag och kollar på datorn och tv samtidigt, mycket roligt! Ska kolla på en dokumentär om en tjej som har en gammal kropp, eller ja som en kärringkropp, hoppas att ni förstår? 

Imorgon hoppas jag att vi får tillbaka vårt historiaprov för jag är så spänd för och få reda på hur det gick!! Vi får också tillbaka vårt spanskaprov, men jag vet redan att det gick åt skogen.. ska också till doktorn imorgon och hoppas att det går bra. Lovet börjar också och jag är så hyper och glad för de!!!! Nu taggar vi morgondagen
Ha en bra kväll Puss&Kram <3

Skapa flashcards