elin-mylife

Alla inlägg den 19 februari 2014

Av Elin - 19 februari 2014 21:18

Kvällen blev ganska lyckad i alla fall! :) Är inte ledsen, men är inte glad heller men känner mig helt okej. Satt med Ida och kollade på Farmen och Sveriges Mästerkock. Det va kul, hehe

Nu ska jag nog sova för är as trött så att det kan bli helg och lov någon gång! Sov gott allesammans Puss&Kram <3

Av Elin - 19 februari 2014 19:15

Hej allesammans!

Mitt humör är inte alls på topp men har allt fått upp det lite grann och känner att jag kommer vara nere resten av kvällen.. har varit så trött och sur idag och det blev inte bättre när jag kom hem. Tänker inte berätta varför jag mår som jag mår just nu, det vill jag hålla för mig själv, eller ja en-två person(er) vet! ''Suck''. Så fort man ska må bra så händer det nåt som gör en så jävla ledsen och arg

Jag har också varit så himla yr under eftermiddagen och längtar faktiskt nu tills jag är på vårdcentralen för ibland håller jag verkligen på och svimma, får till och med säga till Hanna. Det hjälper ju inte med att jag sätter mig ner heller för det kan bara komma, vare sig om jag går, står, sitter, ligger. Vill få ett slut, för då har jag ett problem löst!


Jag har också varit ledsen för Hanna, hennes kattunge försvann nämligen och hon var jätte ledsen och jag hatar verkligen när kompisar är de! Då känns det verkligen tomt i mig, ibland vet jag verkligen inte vad jag ska skriva för att man inte ska göra personen ledsnare. Men som sagt, man får tänka posetivt, det är de ända man kan göra i den situationen! Som tur var så fick jag ett underbart meddelande för en stund sen att hon kom tillbaka och det kändes så bra. Är så glad för din skull gumman <3 


Skoldagen var som sagt ett rent fiasko.. vi ska inte tala om vad som hänt men det var typ en vanlig dag. Vi hade svenska, spanska, engelska, matte och akt. Har inte nåt och skriva om de.
Kan bara säga de att jag stod och väntade med några på taxin i en dryg timme.. mycket härligt!!! Sen skulle vi till två andra helvetes ställen och sen kommer en dryg ungjävel som inte stänger dörren, utan jag får göra de! Han sitter bak & skrattar och flinar som en idiot. Lyckades hålla min käft men det var så nära att ja sa saker till honom för jag kommer alltid ha honom efter mig. Han är en mobbare, mobbar folk och har mobbat mig.. han är en sån person som tror att han är nåt, men han är sämst i världen och är inte ett skit utan en dum mobbare. Sånna personer ska bort härifrån och är inte värda att leva, alls

 

Just nu vill jag bara ha alla i familjen hemma, speciellt mamma! Få en kram av henne och gråta i hennes famn. Känna närhet. Mamma, tur att du inte vet hur jag egentligen mår, om du skulle få reda på de så skulle du nog tro att du är sämsta mamman i världen men egentligen är du den BÄSTA & UNDERBARASTE MAMMAN EVER!!!♥ Men en go varm kram från dig just nu skulle nog va bättre än en miljon kronor faktiskt. <3

 

Nu ska jag ta det lungt resten av kvällen, skriva med kompisar, kolla på Farmen och Sveriges Mästerkock. Ha en bra kväll Kram&Puss<3



Av Elin - 19 februari 2014 15:54

Just nu orkar jag inte blogga! Är så jävla ledsen och arg på allt, bröt nyss ihop på pappa för att han undrade vad som hänt och jag vill bara skjuta mig själv! Varför ska jag jämt låta arg när jag är ledsen och typ ge skulder till andra?! Är så jävla dum i huvvet! Döda mig, allvarligt!!!! 

Skapa flashcards