elin-mylife

Alla inlägg den 18 februari 2014

Av Elin - 18 februari 2014 18:45

Hej!!! :) Härlig dag det har varit, allt har fan gåt bra idag! Har inte haft med mig nån otur alls, förutom när jag höll på och dra mig idag då HAHA!! Mer om de sen XD

Vi har ju som sagt haft ett historiaprov idag och det gick jätte bra, visst kan ha råkat faila på nån men liksom kunde det mesta! Är så stolt över mig själv! 
Jag ha också hunnit klart med non fast med hjälp av Hannie. Svenskan funkar bättre och bilden är ganska roligt just nu för att Hanna och jag ska skriva massa hej på olika språk som nånting för vi hade en uppgift, kom inte direkt inhåg vad det menade hahah.. xD men när Hanna och jag skulle komma på nåt och göra så drog vi ut och skulle tänka så sprang jag upp för en liten backe och höll på och dra mig i ett litet hål! HAHAH. Vi garvade så in i helv*te! <3

 

Iaf när vi gjort provet idag så fick vi sluta och vi slutade ca 45 minuter tidigare så drog jag med Hanna hem. Vi kollade på film och gjorde milkshake tror jag att det blev haha. Den blev sååååååå himla god, tror jag dog för de!! Men var hos Hanna till kvart i fyra så drog jag till skolan och åkte hem.. var lite tråkigt att åka hem men sånt är livet. När jag kom hem åt jag och gjorde en matteuppgift som jag behövde hjälp med. Nu har jag bara tagit det lungt och ska hoppa i duschen om nån minut och efter kolla på farmen och måla naglarna :) 

Hanna ville också att jag skulle börja i Teater för dom var väldigt få och jag ska iaf följa med nästnästa tisdag och se och kanske vara med, who know!? Det kommer iaf bli lite intressant och roligt förhoppningsvis


Förlåt om inlägget blev rörigt men är så himla stressad för ingenting så jag vet inte vad.. är också så jä*la yr.. nä, dags och hoppa i duschen! Ha en bra kväll Puss&Kram

       

Sååå god!!!

Recept: 

Banan, frysta hallon och fryst mango och mjölk

Blanda alla ingredienser i en mixer och gör den inte för rinnig, den ska vara lite ''seg''. Ta i is ifall och häll upp i ett snyggt glass. Njuuut<3


 

Av Elin - 18 februari 2014 08:30

Sitter och väntar på mina godingar som inte är här än.. hoppas dom kommer snart!! Okej, nu kom en goding

Ska snart kolla på film ''Saw''. Är med i en tävling (checka in om ni inte gjort de) och ska snart ha svenska.. så jävla tråkigt! :( Vill inte ha de.

Sen har vi no som är ganska roligt :) vi skriver om planeter och jag ska börja på den sista.. bild som suger och som jag inte har nåt och göra på. Sist soo då har vi ett underbart prov, haha. Hoppas att det blir en lika lyckat dag som igår, ha en bra dag 

Puss&Kram <3

Av Elin - 18 februari 2014 08:22

Var gärna med och tävla på en blogg; http://granboms.blogg.se/

Jätte enkla regler, checka in och va med det tycker jag :)<3

Skapa flashcards