elin-mylife

Alla inlägg den 17 februari 2014

Av Elin - 17 februari 2014 21:30

Idag efter skolan har man övat de sista inför provet imorgon och jag kan allt säga er (förlåt om det låter skrytigt nu!!) men jag tror allt att det kommer gå bra. Får läsa på lite innan vi börjar så kanske jag fixar de, bara de att jag knappt kan tidslinjen men shit the same, lite kan jag ju såklart men aja. Håll tummarna för mig kära läsare :) 

Jag har också kollat igenom lite bilder som jag nog på mig och annat på mitt nitendo och jag har insett att jag har förändras as mycket, både på utseende och sättet. Tycker faktiskt om bilderna som jag tagit det kan jag erkänna, rätt ut, jag är riktigt nöjd och skulle vilja få ut bilderna till datorn men tror tyvärr inte att det funkar :/ men kan säkert försöka hehe. 


Var med och handlade med mamma, snackade med henne. Kollat på familjen annorlunda och blivit förhörd. Jag är glad, yr och trött.. lite ledsen men ska ändå borsta tänderna, kolla videos, spela nitendo och sova så slipper jag bli nere. 

Dags och sova kära folket. Ha en super bra dag imorgon!! Puss&Kram <3

Av Elin - 17 februari 2014 18:00

Tjenahej! Äntligen är man hemma (var dock två timmar sen man kom hem men aa) haha. Idag har det varit en bra dag, rolig och skojsig kan man säga! :) Har varit precis en vanlig dag fast roligare än andra. Vet inte direkt vad jag ska skriva om dagen, jag har iaf haft prov, kanske inte gick så bra men jag gjorde mitt bästa och mer kan man inte göra, ellerhur? Var ganska svårt för vi hade hörförståelse och dem pratar seriöst SNABBT!! Förhoppningsvis klarade jag det i alla fall. 

Det går också suveränt i matten :) engelskaredovisningen ska vi ha vecka elva. Så är rätt så lugn och glad..

Hoppas att det kommer fortsätta såhär


Har övat på Romarna, ska också handla om några minuter och ska bli förhörd senare, men kan rätt så mycket nu och hoppas verkligen att jag klarar de här nu för soämnena är nog roligast i skolan. Fuck yeah, NU KÖR VI!!!!

Puss&Kram

Dagens låt:

Av Elin - 17 februari 2014 13:05

Har just nu i rast i fem minuter till.. vi har so och jag vill bara hem!!! Mår illa och har ont i magen.

Det har varit en bra dag och det gick as segt på slöjden men på matten gick det fort sen går det bara segt nu. Har snart prov också, får läsa på orden en gång till sen kan jag nog köra på, men börjar bli lite nervös.. ''suck''. Ska också ha engelska sen som sista lektion och det ser jag iiiinte fram emot, hoppas på att vi bara ska läsa

Men skriver sen om dagen efter att jag kommit hem, ätit, läst om Romarna :) ha en fortsatt bra dag Puss&Kram

Ovido - Quiz & Flashcards