elin-mylife

Alla inlägg den 16 februari 2014

Av Elin - 16 februari 2014 21:38

Denna är så awesome bra! :D<3

Tips

Puss&Kram <3

Av Elin - 16 februari 2014 19:43

Idag fyller också Ida år, nitton år! O,o Grattis käraste syster


Av Elin - 16 februari 2014 19:30

Det har varit en suvären dag! Kanske inte har gjort det roligaste idag, men en sån här dag blir jag lugn av.

Har hunnit med allt som jag skulle göra och det är riktigt gött med de. Det har inte varit en stressig dag alls, humöret hade bara gått ner lite men fixade upp de med att vara nere en stund tyvärr men sen drog man på musik. 


Dagen började med att jag övade på spanskan +mamma förhörde mig på några ord. Det gick bra, måste bara öva på ett ord som är as klurigt, både o säga och skriva. Övade därefter på Romarna och det går bra, visst jag måste öva lite till men förhoppningsvis så kan jag de snart, hoppashoppas! Kollade på os när dem körde staffeten och när sverige vann överlägset!! ;) Efter de satte jag igång och städade mitt rum och dammsög resten av huset. Mitt rum luktar gott nu och är super fint haha, eller ja hyfsat fint, är som sagt nöjd :) 

Har också varit på promenad med pappa, Dennis och hundarna, såååå himla skönt och få gå ut i skogen och känna den härliga doften. Snön börjar också äntligen försvinna men pappa sa att det kanske skulle komma... så där sprack mitt leende. Blåser också så in i bomben och regnar!!! 

Men sitter inne vid datorn just nu så det gör mig inte så mycket, men imorgon kan det fan va fint!

Jag tog också ett dopp i badkaret och duschat. Gött!

Ikväll blir det slapp framför datorn och tvn, men ska också öva lite mer på Romarna

      

Imorn är det skola igen.. tre hemska lektioner och se fram emot.. fyfan. Jag får göra de bästa av dem lektionerna. Slutar också tyvärr vid tjugo i fyra. Jag ska hinna öva på Romarna innan det blir bloggande också för har prov på tisdag.


Skulle ju berätta två saker som kommer hända nu i ''framtiden!'' :) Första av allt ska Mamma, Pappa, jag och Ida till Boda Borg, kanske helgen som kommer om mamma blivit bra i knäet! Och jag börjar bli så fruktansvärt taggad, men jag får inte bli för taggad ifall det inte blir av. Men ändå!! Sist vi var där tillsammans var flera år sen, ska bli så roligt och bara få hitta på nåt med familjen, nåt roligt som alla vill och ett minne från förr. <3

Sen i typ april ska jag, Sara, Mamma, Dennis (kanske Ida) till Ullared!!! Vi ska hyra stuga där, så de kommer bli sjukt kul och mysigt. 
Jag är taggad för allt verkligen! De här året kanske inte kommer bli så dumt ändå? Ha nåt och se fram emot, då blir det att man tänker på de och man blir glad, så är det för mig iaf. 
Åååh, vill ha nästa helg NU! Fast först fredag kan vi ta<3 
Nu.., romarna. Ha en super fortsatt söndagskväll Puss&Kram

(Inte så mys, men spela roll)

   

     

När man läser på om Romarna kommer en som sätter sig på mitt skrivbord och vill vara med :*




Av Elin - 16 februari 2014 10:06

Gött, inatt sov man väldigt bra, vaknade inte en ända gång, riktigt nöjd! :) Vaknade dock före nio men vad gör de? Låg och drog mig en stund och tänkte och mitt humör är bra. Tack och lov

Dagen blir som sagt att öva på spanska och so. Men före de ska jag nog gå på en promenad för det är jag sjukt taggad på och göra, har typ spring i benen.

Vädret är dock si sådär, men det regnar iaf inte (pepparpeppar) och det är jag glad över. Ska nog också städa mitt rum ifall jag har ork kvar och sen senare runt kvällen ska jag nog ta ett bad.<3 Men nu blire frukost! Ha en underbar dag, Puss&Kram <3


Skapa flashcards