elin-mylife

Direktlänk till inlägg 15 februari 2014

Kvällen

Av Elin - 15 februari 2014 23:00

Ikväll har man chillat, suttit och kollat på mello och haft mys med mamma. Fan vad sur jag blev... hejade på två Doktor Alban och state of drama men såklart åkte doktor alban ut och ''sod'' åkte ut... istället kom sugiga låtar vidare, HUR FAN TÄNKER SVERIGES FOLK?! Dom måste ju vara dumma i huvvet... ''pust & suck''


Nu sitter man i sängen med pyjamas och hur rena tänder som helst. Lyssnar på musik och tar det lungt.

Efter förra inlägget så har jag vattnat mina underbara orkideer, orkar inte göra det imorn och på nåt sätt blir jag stressad och hinner inte även fast jag har tid under dagen så det blir sent på kvällen.  o,o men jag har busat med Dennis och pratat med Sara för dem var här, bakat kladdkaka och tränat på Romarna +blivit förhörd av mammi<3 det gick faktiskt bra! Nu blir det att öva på andra papperet, fast imorgon då för nu är jag helt slut efter saker som jag gjort idag.

Imorgon blir det fullt ös igen tyvärr.. måste öva på Romarna och spanska för har prov i både. Sen måste jag städa mitt rum för det behövs VERKLIGEN! Hoppas också på att det blir bra väder för min mage är inte alls bra och jag gråter för att jag inte varit aktiv på någon/några veckor.. men mår just nu inte bra som ni nog vet och mamma säger också till mig de måste ändras iaf även fast jag mår sämst då och då.


Har upptäckt en sak, en sak som är jävligt bra :) jag har börjat inse att jag inte ska klaga om mitt utseende, jag är fin som jag är! Alla ser olika ut och är fina på sitt eget sätt. Jag har fått höra de från flera håll, både i skolan och hemma och jag är så glad för de. Det stärker mig jävligt mycke. Jag nöjer mig hur mitt ansikte är (och det har jag inte alls varit glad över, men nu), men det är själva kroppen som jag inte är så nöjd med, jag vet att man kan träna den. Fast jag är inte alls en träningsmänniska... jo, springa går bra det kan jag fan erkänna, det är riktigt roligt! Tyvärr är ju vädret rätt nere, blaskigt, isigt och sånt skit.. Väntar bara tills det försvinner, sen ska man köra på och minska med sötsaker. Ska börja med att bara äta en gång i veckan och ska nog börja denna veckan som kommer nu! 

Det kommer inte gå så bra eftersom vi har mycket i skolan och mitt mående, ska iaf försöka då och då;

1. Bli mer aktiv, promenader/springa

2. Minska med sötsaker, en gång i veckan i en hel månad, sen om det funkar ska jag minska mer, tex varannan vecka osv. (Sötsaker=smågodis, fast det äter jag inte alls ofta! Kakor, bullar, sånt shit.)

Good luck Elin......  


Nu låter de som att jag är värsta tjuven.. men det är jag verkligen inte!! Aldrig i livet att jag är. Jag är rädd för en sak.. en sak som är i varje utgång i affärer. En sån där larmgrej.. Hatar verkligen sådana!! Är rädd att dom ska starta när man går igenom dom fast jag inte har tagit nåt. Så går typ alltid breve nån i familjen elr nån så det inte ska låta! Men har varit rädd för sånna i typ ett halvår fast ingenting har hänt. Usch, då får jag verkligen panik. 


Nu ska jag ta det lungt, puss&kram <3 <-Usch :(

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Skapa flashcards