elin-mylife

Direktlänk till inlägg 14 februari 2014

Choklad och blommor?!

Av Elin - 14 februari 2014 16:45

Vad är alla hjärtans dag för er? För mig är det att vara tillsammans med sina kära, spela roll om de är mamma, pappa, pojkvännen/flickvännen, kompisar, syskon. Alla i sin närhet som man tycker om! <3 Min alla hjärtans dag är inte alls speciell och jag bryr mig typ inte ett dugg, det är en vanlig dag för mig men visst i skolan firar man väl lite.. jag har fått för mig att den här dagen också är blommornas och chokladens dag, haha.. många köper och ger de så jag vetofan.


Nu kommer ganska negativa saker.. skolans alla hjärtans dag var inte alls rolig, har varit så himla tråkig dag så jag vet inte vad!? Har inte heller varit på humör idag så ett kan ju vara de.. vi har iaf spelat nåt kortspel, lyssnat på en demokratitjej som pratat lite granna. Skrivit tre schyssta ord till några och kollat på film. Ingen speciell dag så. Det kunde ha varit roliga saker, men nu är de som de är och jag är hemma så att ee. När vi slutat så ringde pappa och frågade om han skulle hämta mig så de fick han göra, vi åkte till konsum och handla nåra saker och sen drog hem. Jag gjorde mat för efter typ tjugo, trettio minuter skulle han ner och hämta Ida +han skulle typ hämta nån sak. 

Jag har inte gjort så mycket heller, ska iaf in kattlådan och öva på so fan.. men ska försöka ha en bra fredag och en jävligt bra helg. Puss&Kram<3

     

 
 
Manda

Manda

14 februari 2014 16:55

Åhh just det SO:N vill verkligen inte öva haha x)

http://happily.bloggplatsen.se

Elin

14 februari 2014 19:37

Nä, kände så jag med, fuck that shit! :P

 
natalia

natalia

14 februari 2014 17:58

Så fina blommor :)

http://nattis98.bloggplatsen.se

Elin

14 februari 2014 19:38

Tack så mycket! :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards