elin-mylife

Alla inlägg den 14 februari 2014

Av Elin - 14 februari 2014 23:03

Film♥

 

Av Elin - 14 februari 2014 23:00

Här ligger man i sängen framför datorn och lyssnar  på musik och tänker på hur duktig man varit idag! Man har suttit och gjort matteläxa som är till onsdagen och det gick först segt för jag är usel på det som vi hade, men sen fick jag allt till de och är jätte stolt över mig själv faktiskt! En uppgift behöver jag i alla fall ha hjälp med av mamma, hehe ;) sen drog jag på och övade på son medan jag kunde och ja det gick väl bra, som sagt, börjar få in det i hjärnan, men det tar tid.. men jag har ju till på tisdag så.. När man blev klar med de la man sig i sängen och försökte sova och klockan var typ kvart över sex men det gick inte haha. Så jag gick upp och satt mig vid skrivbordet så höll jag på och somna där, wtf?! xD Sen gjorde jag nåt i emellan här men kommer fasen inte ihåg.... jag tog ett litet ryck och fixade lite på rummet så har yterligare släng lite till och snyggat till! Blev såklart bättre. Väntar bara på att jag ska dammsuga, damma, skura golvet och så, då är jag nöjd!! ♥

När jag blev klar med de så var klockan kanske nio och jag satt mig vardagsrummet och spelade word in a pic. Åt macka när mamma kom hem, borstade tänderna efter de och bytte om till pyjamas :) 

Imorn blir det mycke jobb inför soprovet! Ska iaf försöka öva minst två gånger, gå på en promenad för både jag och Trisse behöver de. Blir säkert också något litet som jag går och småfixar, om man kanske tar blommorna en dag före istället för och stressa på söndag så man kan ta ett bad istället, gööött! ♥ Så ser troligtvis dagen ut imorn, ska också vara kattvakt.. :o hoppas jag inte glömmer imorn haha, men tog en påminnelse på mobilen så fixar sig nog


Blir nog film snart, vet inte vilken men nån blir de nog, dock är jag inte säker! Men ha en underbar kväll, puss&kram <3

  

Bild på ett ljus som jag har tänt nu för min fina :*

 

  

Randombild på Snubben :*

Av Elin - 14 februari 2014 19:45

Nu ska jag plocka lite i mitt rum hade jag tänkt för det känns som att det är grejer ÖVERALLT! Blir så jäkla stressad och va i mitt rum då.. det är inte alls stöckigt, det är bara de att de är grejer som sagt.. blir så iriteerad på de!!! Liksom försvinn! :/
Ska iaf städa på söndag elr nåt, men ''förbereder''. Skriver senare mina älsklingar Puss&Kram <3

Av Elin - 14 februari 2014 16:45

Vad är alla hjärtans dag för er? För mig är det att vara tillsammans med sina kära, spela roll om de är mamma, pappa, pojkvännen/flickvännen, kompisar, syskon. Alla i sin närhet som man tycker om! <3 Min alla hjärtans dag är inte alls speciell och jag bryr mig typ inte ett dugg, det är en vanlig dag för mig men visst i skolan firar man väl lite.. jag har fått för mig att den här dagen också är blommornas och chokladens dag, haha.. många köper och ger de så jag vetofan.


Nu kommer ganska negativa saker.. skolans alla hjärtans dag var inte alls rolig, har varit så himla tråkig dag så jag vet inte vad!? Har inte heller varit på humör idag så ett kan ju vara de.. vi har iaf spelat nåt kortspel, lyssnat på en demokratitjej som pratat lite granna. Skrivit tre schyssta ord till några och kollat på film. Ingen speciell dag så. Det kunde ha varit roliga saker, men nu är de som de är och jag är hemma så att ee. När vi slutat så ringde pappa och frågade om han skulle hämta mig så de fick han göra, vi åkte till konsum och handla nåra saker och sen drog hem. Jag gjorde mat för efter typ tjugo, trettio minuter skulle han ner och hämta Ida +han skulle typ hämta nån sak. 

Jag har inte gjort så mycket heller, ska iaf in kattlådan och öva på so fan.. men ska försöka ha en bra fredag och en jävligt bra helg. Puss&Kram<3

     

Av Elin - 14 februari 2014 11:49

Puss&Kram<3



Skapa flashcards