elin-mylife

Alla inlägg den 13 februari 2014

Av Elin - 13 februari 2014 20:30

Hej underbara läsare!

Jag har också läst på om Romarna och har fått in saker i hövvet nu, de här kommer jag fixa, känner de på mig! Läste också i engelskaboken, gick väl bra, men pallade inte alls med de ''suck''.. så var badas och läste bara ett kapitel, jag vet de är inte bra, men varfan just nu orkar jag inte med skiten. Jag har också duschat och kollar på Farmen. 
Resten av kvällen blir de datorn elr nåt lugnande


I skolan så var det en vanlig dag, självklart. Eller ja förutom på matten, då gick vi ut och letade efter lite saker. Tex efter nåt som vägde två hg. Det var väl kul men så jävla kallt, mina händer blev alldeles blålila!! :( Haha. Vi hade också musik och där skulle vi göra en egen bluestext/låt i grupp, heter de blues? o,o och det gick sådär, hehe, vi kom ju tillslut på en och den handlar om .... mat! XD HAHA!
På tekniken fick vi veta hur det gick på vårt förhör och det gick så himla jäkla bra!! 7/8 rätt

Vi hade no, so och idrott sist, det har jag inge och skriva om. Har också känt mig yr jätte mycket i skolan och det är inte alls härligt. 


När jag kom hem så visade mamma en lapp att hon ringt till vårdcentralen (hon pratade i telefonen med min moster, därför hon visade) om en tid och jag fick äntligen en! Blev jätte glad så jag snart får veta vad de är, eller ja det kommer ju ta ett tag eftersom jag nog kommer få ta prover.. fredag den 21/02 och det är ju imorn om en vecka! Klockan 10.45 blir de besök på vårdcentralen. Ska bli så himla gött och få veta vad de är som spökar inom en snar framtid :)

Ha en bra kväll, puss&kram <3




Av Elin - 13 februari 2014 20:05

Nu kör vi ett nytt försök, efter att jag bloggat i skolan så skulle jag lägga upp dagens låt men internet slutade funka så nu kommer den upp!


Den här är sjukt bra, mest om man är arg eller ledsen, då ska man ta på högt och sjunga ut!! <3

-SOM JAG BRYR MIIIG?!

Av Elin - 13 februari 2014 13:49

Nu har man haft no det var lite avslappnande och lite roligt. Snart, vid två ska vi ha so. Inte så himla taggad för jag börjar bli på ett sämre humör, självklart ledsen! Jag är också sjukt snurrig och har varit det lite då och då.. vill bara hem!!! :( Ska också ha idrott som sista lektionen och är inte alls taggad! Längtar bara hem och förhoppningsvis har mamma pratat med en läkare för min yrhet så hoppas bara att jag får en tid SNART. 

När jag kommer hem ska jag läsa på om romarna och bara ta de lungt, vi får se om de blir nåt annat. Nu blir de att fortsätta och ha tråkigt, fast lyssnar på musik just nu så lite bättre och I LOVE IT! <3 
''Som jag bryr miiiiig!?''

Ha en bra dag, puss&kram <3



Skapa flashcards