elin-mylife

Alla inlägg den 12 februari 2014

Av Elin - 12 februari 2014 18:15

Efter att jag skrev förra inlägget som sagt så åkte ju jag och mamma till stan och handlade lite. Men innan vi åkte berättade jag vad som hände imorse. När vi åkt iväg berättade jag också om skolan, hur de går och hur jag känner så det slutade med att jag bröt ihop i bilen.. jag har verkligen ingen lust att gå till skolan längre och det sa jag! Sa också att jag är sämst på allt, eller ja att det inte alls går bra längre, har tappat kontrollen för skolan sjukt mycket. Jag är där i böckerna där alla andra är i skolan och hänger med, men de är de att jag inte fattar ett skit! Mår så jävla dåligt för de och bara för att jag mår dåligt över de tappar jag koncentrationen på allt annat.. men ingen verkar förstå när jag säger de.. det kommer sluta med i nian att jag har F i alla ämnena. 
Jag orkar verkligen inte mer, jag ger fan upp, ska försöka klara de till sportlovet, sen ska jag skita i allt, verkligen skita i skolan när den startar igen för jag orkar inte...

När vi kom till coop kände jag mig lite gladare, för de hade mamma gjort mig, jag älskar henne så himla underbart mycket, en sånn mamma skulle ALLA ha! <3 Men när jag kom hem blev jag mer och mer nedstämd. Sa typ ingenting, ville prata, men jag kände mig bara ivägen, arg, ledsen och så.. Mamma snackade också med Ida och nu förhoppningsvis kan hon bli lite schysstare?! Vetofan.. 
Men vi gjorde mat och åt, där sa jag ingenting heller, var också jätte illamående så kunde knappt äta. Läst på om Romarna och det fick upp mitt humör lite granna men nu är jag tillbaks på noll. Fyfan

Önskar bara att ljuset kunde hitta hit.. puss&kram


Av Elin - 12 februari 2014 15:23

Nu är man hemma, en jobbig dag, helt förvirrande!.. dagen började inte så bra heller! :/ bråkade med syrran och är rent ut sagt så himla arg och sur på henne! Känner att jag just nu inte ska bry mig mer om henne, skita i henne TOTALT. Hoppas och längtar nu bara på att hon kommer in på skolan i Borlänge för då flyttar hon.. det började med hon frågade bitchigt ''varför ska ni ringa till doktorn?!'' Så förklarade jag varför och så blev hon så jäkla dryg och bitchig så ärligt jag blev så sur och arg på henne. Men som tur var så kunde jag för den här gången hålla in saker som verkligen ska vara inom mig men just då kände jag att det skulle känts bra men är nog bäst att det är inom mig.. Men hon är en riktig bitch emot mig men då kan jag säga så här till henne för hon har läst min blogg förut men vet inte om hon gör de nu, men jag ger upp mot dig, du vinner. Men en sak är säker, jag kommer fan inte vara vid din sida längre när du verkligen behöver mig det är en sak som är klar, kommer inte hjälpa dig med saker mer. Nej. Jag bryr mig inte, fattar du?! Du ska inte heller bry dig om mig, för du bryr dig lite för mycket och har blivit extremt otrevlig mot mig och pappa. Nu bryr varken du dig om mig och jag om dig bitch! Ha ett bra liv..


När vi bråkat så fixade jag mig fort och stack iväg till skolan så fort jag kunde, kände att jag varken orkade vara hemma eller träffa syrran. Så i skolan satt jag mig lite vid datorn och lyssnade på musik men då kom en i klassen och bah: ''Asha, kan inte du sätta mig lite musik?'' När jag satt och lyssnade på musik?! Kunde hon inte ha frågat mig om jag kunde ta på istället för att ta på as hög musik och va rent ut sagt elak?! Nä, trött på allt och alla människor just nu (förutom familjen, Hannie, Amanda, Emilia, Natalia). -.- allt skulle sitta fint med ett lov och tänka egenom allt och va SJÄLV
När skolan började hade vi svenska.. sen spanska och vi skulle ju ha ett prov men såklart var läraren sjuk... engelska (tråk som vanligt) matte och akt. 
Om vi resonerar om dagen så kan jag säga, inte alls rolig men som sagt; tur att man har vänner om man inte har de bra!<3 För ni får mig i princip jämt på bra humör och det uppskattas jätte mycket ska ni veta! Om jag inte hade er skulle inte jag vara jag och ha kommit så här långt. För ni har gjort mitt liv ljusare och gjort mig mycket gladare. Skulle kunna skriva så himla mycket mer!!! Men kan säkert göra ett inlägg till alla er tjejer som jag pratade om förut (titta längre upp, fyra pers är de!) :)<3
 
Men nu ska jag följa med mamma till stan, sen öva på son. Ha en bra kväll alla underbara <3 Puss&Kram
Skapa flashcards