elin-mylife

Alla inlägg den 11 februari 2014

Av Elin - 11 februari 2014 20:31

I en vecka typ har jag funderat på näspiercing! Tror att jag verkligen vill ha de, det ser så himla fint ut!! <3

Åh, är så avis på alla som har de, Sara har de, så jag funderar på och fråga lite saker och sen fråga mamma och pappa o se vad dom säger :) men jag är inte helt 100 så får tänka lite till för tänk om jag tar och sen ångrar mig? Haha näe får bli och tänka lite till! Men de är så underbart fint, och Hanna vill också ha de <3 Puss&Kram <3

 <-Google bild 

Av Elin - 11 februari 2014 20:27

   

<3

Av Elin - 11 februari 2014 16:34

Obs; om ni läser de här vill jag bara varna er för att de kan komma speciella ord så om ni inte vill läsa, läs inte!! 

Nu har jag blivit sjuuukt iriteerad! Är iriteerad på klassen och några till från en annan klass, (ni vet vilka ni är som jag inte menar) 

Det va en vanlig dag i skolan och några klasskompisar spelade musik i klassummet och dom spelade om den tuuusen gånger minst och lyssnade bara på skit musik och lät oss andra inte välja någon gång. Så Emilia skrev ut nåt på facebook och sen kom sjukt bitchiga kommentarer, från alla håll!! Dom typ mobbade henne! Då blev jag både ledsen och arg, höll nästan på och skriva ut vad jag tyckte om alla och säga de rakt face2face, för så får man fan inte göra, inte mot mina vänner för ingen ska röra dom, verkligen inte! Jävla horungar...

Nu har jag fasen tappat troendet för alla i klassen, kommer nog inte ens prata med dom mer, elaka fittor

Får bevara mer tankar och ord inom mig nu..

________________________________________________________________________________________

Skolan idag har gått rätt snabbt, det brukar inte alls tisdagar göra men det gjorde den. Dagen idag har varit både bra och dålig (om ni läst innan så fattar ni). På morgonen hade vi svenska, sen hade vi no och det var faktiskt kul för jag tycker verkligen om och skriva om rymden! Bild och sist hade vi so. När vi slutat kom pappa och hämtade mig, var schysst som fan!<3 så när vi kom hem käkade vi, pratade och så övade jag inför spanskaprovet imorn, det gick super bra :)

Nu sitter jag lite vid datorn och är iriteerad men ska öva en gång till på spanskan och sen blir de so och läsa på

Ikväll ska jag ta de lungt och verkligen inte längta till imorn, ingen rolig dag alls, engelska och matte. 
Har inte alls lust att gå till skolan längre, jag försöker men blir ju nästan bara ledsen, skönt att jag har några bra kompisar

Har också problem i skolan, failar bara på allt, ex. matte och engelska. Ska nog börja om från förskolan, japp, på torsdag blir det och börja om på nytt från förskolan. Då kanske jag inte failar på allt och blir ett problemfritt barn...

Men nu blir de att köra på med läxor! Puss&Kram<3

Av Elin - 11 februari 2014 09:55

Just nu sitter jag med Hanna och har rast xD har just haft svenska, satt och läste. Snart blir det och ha 80 min NO -NOOOOOOO!! Vill veerkligen inte ha, fast vi har om rymden så det är ett plus men jag sitter på den sämsta platsen.. längst bak och med en viss person.. :( Men nu ska jag dra, ha en bra dag! Puss&Kram <3

 

Skapa flashcards