elin-mylife

Alla inlägg den 10 februari 2014

Av Elin - 10 februari 2014 19:45

Hej! Nu mår man lite bättre men har istället fått ont i huvudet, fast det har jag haft i en vecka nu så börjar nästan vänja mig, haha. Skämt och sido, börjar som sagt bli bättre, är inte lika illamående nu men lite granna och förut blev min mage alldeles konstig, trodde att jag skulle få magsjuka då, men inget mer blev de med de. (Jag har inte magsjuka ifall ni undrar!) Men jag vet inte om det blir skolan imorgon, vi får helt enkelt se hur jag mår då och när dagen kommer :) jag vill ju verkligen gå till skolan för att inte missa saker men vad ska man göra när man mår som man mår? Ska iaf försöka ge mig iväg om det inte är värre såklart, så då får ni verkligen inte vara rädda för mig i skolan, haha. 


Men nu efter de förra inlägget har jag inte alls gjort mycket, slöat framför datorn. Kollade på tvn och tvättat håret och när jag skulle sätta mig ner (vi har ett badkar) iaf, när jag skulle sätta mig ner så faceplantar jag mig rakt in i badkaret! HAHAHAHAH, asgarvade så in i helvete och så fort jag tänker på de så börjar jag typ och skratta <3;) 

Nu sitter jag och kollar på Farmen, ska också kolla på familjen Annorlunda sen :) de äger as mycket!


Vi bytte platser i skolan, efter jag drog hem och jag fick sitta breve Hanna igen, yeees! och en annan.... #fml!

Men de var allt jag hade och säga, ha en bra kväll!

Puss&Kram<3

 


Av Elin - 10 februari 2014 14:30

För ca två timmar sen kom jag hem, sjukt illamående och ont i huvvet hade/har jag. Inte roligt alls, och det blev ju värre när man skulle äta, då möttes man av värsta lukten i matsalen, typ fotsvett blandat med röv (har inte luktat på röv men ni förstår! xD) Fyfan! Ingen höjdare alls. Så vi sket i och äta ;) smsade med mamma och sa hur jag mådde så efter typ 50 min insåg jag att hon fick hämta mig för det blev värre 

Har legat och latat mig i sängen med blåbärssoppa, läst tidning och kollat på videos. Ska nog fortsätta kolla på filmen som jag började se igår ''Vi är bäst!'' heter den. Den är väl rätt så okej. Men ha en bra dag, puss&kram <3

Skapa flashcards