elin-mylife

Alla inlägg den 9 februari 2014

Av Elin - 9 februari 2014 16:15

Hej på er! Har inte alls mycket och skriva om idag, har i princip inte gjort nånting, suttit vid datorn och fixat bilderna/headern och så. Jag har också dansat lite men inte så mycket eftersom jag har ont i halsen och är täppt i näsan, eller ja har inte direkt ont men det svider och känns som värsta väggen i halsen så de blir jobbigt och svälja. 
Nu är klockan tjugo över fyra och vet inte om jag ska kolla på nån film för ligger just i sängen och tar de lungan. Ikväll ska jag kanske ta ett bad, kanske spela pingis och kolla på farmen. :) 


Men natten va konstig och på nåt sett lite hemsk. Hade sovit i typ en-två timme tills jag vaknar och knappt kan andas! Känner också att jag har saliv i hela munnen som är tjock så in i bomben och kan knappt svälja, försöker svälja gång på gång men de funkar inte. Mörkt som de är i hela huset springer jag upp med panik till toaletten och spottar. Går till köket och glor ut i fönstren så ingen kollar in eller är på går'n och tar ett glas vatten

Var också sjukt varm och svettades som en gris, kunde inte heller somna på en halvtimme, timme.

Usch och fy.

Nä va väl allt jag hade och säga för idag, ha en fortsatt bra dag Puss&Kram

 

Av Elin - 9 februari 2014 15:30

 

Nu har man gjort en ny header och ändrat lite på dem bilderna och jag är faktiskt nöjd med allt! Tog fasen en evighet och göra allt för jag gjorde massor med fel och allt men nu tillslut! Hihi, kommer nog ha kvar den här ett tag för nu blev man nöjd. Kommentera vad ni tycker, puss&kram<3

Skapa flashcards