elin-mylife

Alla inlägg den 8 februari 2014

Av Elin - 8 februari 2014 23:20

Jag fick lust och fixa med lite bilder så de passade jag på och göra, gjorde också en ny header så vi får se om den kommer upp nån dag! Men nu ska jag sova, sov gott allesammans, godnatt! <3:*

(Dock är de två av samma bild men aja..) +headern får ni se när den kommer upp så håll utkik! :)

     

Av Elin - 8 februari 2014 21:41

Så som jag vill ha bloggen har jag nu, ungefär, bara de att jag kanske ska ha mer bilder från mitt liv men de har jag verkligen inte orkat tagit eller så har jag glömt bort de. Tankarna gick ju runt om yrheten också så lite beror på de med. Men jag ska försöka fixa bilder men det kan jag inte lova. Skulle just ta bilder på de vi ätit nu på kvällen men efter att jag ätit upp de så kom jag på ''FAN JAG SKULLE JU TA KORT!!!'' Fick då lite hyper.. 
Men som sagt, bloggen är typ som jag vill ha den. Besökarna är faktiskt bra, jag är jätte glad för dom jag har och hoppas inom en snar framtid att jag har många många fler!<3 För jag ska lyckas med den här bloggen, det ska jag verkligen. På nåt sätt älskar jag verkligen den här bloggen, minns när jag gjorde nya bloggar, en gång på bloggplatsen, på devote, blogg.se m.m men ingen föll mig alls i smaken, det sög verkligen med läsare också så tillslut tog jag ta tag i den här bloggen igen och det blev bättre och bättre. :) kände mig också lyckligare när jag bloggade på den här för alla mina minnen finns här och dem vill jag verkligen inte ta bort, dem ska finnas kvar här. 

Jag har också lyckats med mitt nyårslöfte och blogga varje dag så de stärker bloggen med (tror jag hoppade över en ända dag men är inte helt säker, men en dag liksom!?) Jag är super nöjd med bloggen och hoppas att jag blir de yterligare ett snäpp. Drömmar kan man alltid ha


Jag har suttit och tänkt varför jag skaffade blogg och varför jag ville blogga. Jag kom inte fram till ett riktigt bra svar men lite är väl att de är för att jag vill snacka ut om mitt liv, hur jag har de och har haft de. Att jag kanske får fler vänner, fler bloggar att kika in i och kanske en dag att man kan få en lite kändare blogg (det är inte etta på min lista att jag ska ha världens största blogg, men jag hoppas ni förstår hur jag menar, ni får tolka hur ni vill. Dock när jag skaffade bloggen ville jag verkligen bli känd haha). 


När jag bloggar får jag fram sjukt många känslor, både bra och dåliga & de enligt mig tycker jag är sjukt skönt. Ibland kan jag sitta och tänka på många många saker när jag bloggar, medan jag bloggar kan jag lyssna på musik och då kan jag stoppa upp med o skriva och tänka under musik, låter konstigt men sån är jag. Som tex nyss haha.. jag kan också göra annat medan jag bloggar så jag glömmer bort att jag bloggade och då får jag fortsätta haha fast då ibland har jag också kommit på fler saker att skriva om.

 

Jag är ingen människa som ber eller måste ha kommentarer eller läsare, verkligen inte, men om ni bara visste hur mycket de betyder när jag ser nåt av de! Hela mitt hjärta smälter, helt ärligt. Fast ibland kan jag få ångest att jag tänker ''tänk om dom kollar på min blogg även fast dom inte gillar den'', för om ni inte gillar nåt med bloggen vill jag verkligen att ni kommenterar! 
Bloggar är de bästa jag vet, att bara få sätta sig ner i lung och ro & läsa en blogg, faan vad gött de är. Det är så fantastiskt roligt. Kommentera och göra nån gla', de är de bästa jag vet. Men bloggar enligt mig som jag ska läsa ska handla om dens liv och allt mellan himmel & jord om den, de är en perfekt blogg för att imponera på mig. That's perfect, hihi<3

Nu har jag fått skriva av mig och nu vet ni lite mer och de här tog 40 min att skriva, hahah säger ju att jag gör fler saker när jag bloggar :P, Puss&Kram<3

Av Elin - 8 februari 2014 15:15

Hej på er söta läsare!

Har just varit och storhandlat med mamma och pappa, det gick snabbt och nu har man kylen full igen, hehe. Så äter ett grönt göttigt äpple och lyssnar på musik. ''Smaskens''. 

 

Idag så har det varit en surstressigledsen dag. Vet inte direkt varför för jag är ju liksom ledig.

Igår gick ja ju och la mig vid tio och sov till åtta imorse men jag var fortfarande trött och jag förstår de inte ALLS! Försökte ju fortsätta sova men det gick inte alls så trött som jag va gick jag upp och gick på toa. Sopade upp lite kattsand, tog ut Trisse och satt mig vid tvn. Efter en stund gick mamma och pappa upp så vi fixade frukost och satt o käkade en stund. Jag dammsög mitt rum och ''gäst/extrarrummet'' och så kom farmor och farfar. Dammsög köket, toan & hallarna. Sen blev jag lite social för Sara, Linus och Dennis kom med så insåg de att ''nu kanske jag måste sluta'' 

Fixade mitt hår, satt i örhängen och borstade tänderna, så gick jag dit alla andra va, satt mig ner och såg att vi skulle äta semletårta.. blev just illamående och tog en litenliten bit, kände mig på nåt sätt tvingad fast ingen sagt nåt. När jag ätit satt jag kvar en stund och kände plötsligt att de började snurra och jag blev yr så jag sprang in till mitt rum och la mig. Låg där en stund och kände de klarna upp så jag gick upp, fixade mammas blommor i hennes sovrum och vattnade dem, busade lite med Dennis och vi i familjen satte igång och städade. Jag städade toan och alla andra gjorde olika.

Så var väl min dag hittills. Vi får la se vad som händer ikväll, hoppas verkligen på något roligt, vi ska iaf äta skagenröra troro jag? 

 

Har märkt en sak.. på nåt sätt måste jag ha en fobi för folk. Så fort jag möter nån som jag känner eller inte känner blir jag som en annan person, som i skolan om jag möter nån jag inte känner i korridoren blir jag nervös och vågar knappt säga nåt, knappt till läraren heller! Blir nervös, svettas, vågar inte göra saker inför andra personer som med familjen och dom jag känner närmast, m.m Vet inte om jag kan ha nån social fobi. Aja

Ha en bra dag allesammans, puss&kram <333

Skapa flashcards