elin-mylife

Alla inlägg den 7 februari 2014

Av Elin - 7 februari 2014 22:04

Nu är det dags för mig och sova.. tänderna är rena o fräscha och pyjamansen är på! Sömnen är alltid hos mig hela tiden så jag kan jämt sova.. jätte jobbigt! När man väl inte vill sova så är man jätte trött men om man vill sova är man pigg, fast nu för tiden är jag as trött och vill bara vara vaken.. men tyvärr kan jag inte vara vaken :/ tidigt och lägga sig I know men om ögonen och kroppen säger att jag ska sova får jag lyda. Vi hörs imorn så får ni alla sova gott. Godnatt och Puss&Kram



Av Elin - 7 februari 2014 17:45

Sov inte alls som jag sa att jag skulle göra, istället läste jag och när jag tittade på klockan insåg jag att mamma skulle komma strax så kollade på videos på mobilen. När mamma kom hem låg jag kvar lite till, gick upp och hjälpte mamma med maten, det fick bli hamburgare (ej köpta som tur var)

Så nu är vi alla mätte. Mamma och jag pratade också om vad sjuksköterskan sa och vi ska förhoppningsvis till vårdcentralen veckan som kommer så dom får ta prover. Inte kul och ta prover direkt men det blir skönt och få veta vad de innebär! ''Sjuksyster'' sa också till mamma att jag blivit mer positivare än i sexan och det var mycket roligare och höra, kanske är de så att mitt liv börjar vända sig? I såna fall längtar jag ENORMT! :) Hon sa också att mitt blodtryck var lite högt (dock sa hon inte de till mig, eller så gjorde hon de och jag inte lyssnade så bra) xD


Skolan idag var som vanlig, so, spanska, engelska, svenska och idrott. Allt var bra i skolan och så, men på nåt sä'tt har jag varit nervös.. på onsdag blir de prov i spanska så får träna lite på de med. Engelskan skulle vi göra nån uppgift och ja jag failade lite och sen när vi skulle läsa upp och trodde att jag gjort fel blev jag jätte nervös så just då tänkte jag ''skjut mig!' Men sen när jag läst tänkte jag ''Jag höll på och ta livet av mig, men.. det kan jag ju göra en annan gång!'' Gick ju jätte bra. Visst, (tog hjälp av Hanna, OJSAN!!) 

Svenskan gick skit.. jag hade ju gjort en bokrecention om en bok och ja, failade på två saker som jag fick göra om och jag blev så jävla arg och trött på mig själv. Varför är inte jag ett perfekt barn utan ett fult och dåligt barn?! Fick jag fram i huvvet.. 
På idrotten körde vi en jäkla bollgrej, som spökboll men man skulle träffa koner också och självklart skulle ju killar skjuta på en och dom skjuter AS HÅRT så de gör ju jätte ont +bollskräck!! Så de körde vi hela tiden och det var inte alls kul, fick verkligen panik! Vi slutade också i tid för en gångs skull och de var ju bra! + till idrottsläraren. 
Påtal om panik, när vi bytte om så kom Asha och skrämde ihjäl mig verkligen, sprang runt i omklädningsrummet och skrek, fick sen panikattack. :$ Men nu har ni fått höra lite intressanta grejer som jag tänkte på lite extra. Hur vill ni att jag ska skriva om min skoldag, allt som vi gjort eller ta ut de ''viktiga''? Kommentera för de vill jag verkligen höra vad ni tycker så ni inte sitter och läser ''skit'' i onödan!
Ha en bra kväll, ska jag i alla fall försöka ha för jag börjar blir förkyld och har ont i huvvet +lite yr. Puss&Kram

Av Elin - 7 februari 2014 15:23

Nu ska jag lägga mig och sova, är så sjukt trött! Vi får se om jag kan göra de med musik i öronen eller om jag då ligger vaken. Annars får jag helt enkelt sova utan musik. Ha en bra dag , godnatt och puss&kram <3

Skapa flashcards