elin-mylife

Alla inlägg den 4 februari 2014

Av Elin - 4 februari 2014 20:15

Nu har minnena och sorgen kommit tillbaka för Tina och Major.. mår fan sämst och är påväg och gråta då & då. Är inte alls kul! 
Jag vet liksom att dom mår bra, ser ner på mig då och då osv. Men jag kan ändå inte släppa de att vi aldrig kommer ses mer förens jag är död, det är så sjukt. Vill se dom, känna deras mjuka päls, känna lukten av pälsen och höra deras gnäggande. Det är de ända jag vill, en ända gång till, är det för mycket begärt?! 

Men det jag har kvar föralltid är dom fina minnena, bilderna och videoklippen med er. Får ta vara på de. Skulle tagit vara på tiden med er om jag hade vetat att något sånt skit skulle hända er, jag skulle ha varit med er mer, det ångrar jag så jävla mycket att jag inte gjorde. Skulle tagit hand om er varje dag, inte blivit arg när saker hända och massa annat. Ångrar mig så jävla mycket!

Men det jag inte ångrar, vet ni vad de är? -Att jag lärde känna er!<3 Det ångrar jag ALDRIG! Fick ta hand om er, lära mig rida, mocka, ryckta er och så. Jag ångrar aldrig de för det är de som betyder mest. Det finns alltid i mitt hjärta. 

Skulle bara vilja ha tillbaka er, här och nu. Det första jag skulle göra då skulle vara och skrika erat namn och springa o krama er, lukta på er fina päls!!<3

Den sista tiden när ni mådde var skit, men skönt att ni fick somna in här, hos mig.

Jag hoppas att ni trivdes hos oss och alltid kommer komma ihåg ert hem och oss. Att tiden som varade med oss var bra och allt

Jag ska tänka på er varje dag och tänka på dom bra minnena och inte på dem sämre, älskar er<3

We forever and ever! <3 :'(


(Ville skriva av mig)

Av Elin - 4 februari 2014 18:23

Av Elin - 4 februari 2014 18:15

Shit. Så tråkig dag.. inte alls kul i säfsen tyvärr, kunde lika gärna varit hemma känner jag här hädanefter! :/ 

Kände inte lust för nåt, humöret har inte heller varit på topp! Men jag har iaf försökt och jag klarade de. Tycker bara att det blev skönt och komma hem, lite ont i huvudet också. 


Jag gick upp lite tidigare idag, halv sju för att jag skulle hinna göra mig klar och packa ner lite fika. Drog till skolan ca tjugo i åtta, sur på syrran för att hon skulle lägga sig i extremt mycket, stängde dörren lite hårt och gick inte med henne eller nåt för palla när någon är sur liksom?!

När jag kom till skolan packade jag ner grejerna i en annan väska. Väntade på kompisar så sen vid kvart i nio drog vi iväg till säfsen.. i själva säfsen åkte jag pulka en gång, såg på när dom andra tjejerna gjorde de, vi gick runt, fikade och så. Kollade nästan på klockan hela tiden fast klockan gick ganska segt. 
Vi åkte därifrån tjugo över tre och kom till skolan vid fem, så nu hoppas jag att vi verkligen slutar tidigare en dag!! 

Pappa hämtade mig och när jag kom hem käkade jag. Blir väl att duscha snart och chilla så mycket jag kan den här kvällen! :3


Mitt finger har blivit helt avdomnat i toppen så jag har inte alls någon känsel i fingret, är skit läskigt! :( vet inte varför. Har också ont i benet, typ som växtvärk, får så ofta och vet inte vad de beror på. Tankar kommer då upp att man har cancer, eller ja tror nog inte de för då mår jag nog sämre men man kan ju aldrig vara säker. :o usch. 

#Cancerdöööö

Ha en bra kväll Puss&Kram <3

Skapa flashcards