elin-mylife

Alla inlägg den 3 februari 2014

Av Elin - 3 februari 2014 21:07

Idag har det inte hänt mycket alls! Har bara tråkat, varit och handlat med mamma, dansat lite och sånt. Men dagen har varit okej, lite seg och tråkig!

(Hjäälp höll på och tappa datorn i golvet!! :S) Hahah, så duktig! xD 

Men iaf, ska borsta tänderna strax och sova för det är skolan imorgon och det blir inte alls någon vanlig dag! Vi ska ju till säfsen, och jag är inte ett DUGG taggad!! ;/ Fyfan.. kommer hem efter fem, kanske halv sex, vet inte precis men vi ska berätta lite: Vi åkte kvart i nio, sen åker vi i en o en halv timme. När vi kommer fram får vi åka skidor, snowbord och sånt shit. Jag ska nog inte göra nåt särskilt, kanske gå på en promenad, hehe. Runt tolv, ett har vi lunch, sen blire och göra mer saker. Vid tre ska vi iaf åka hem och ja så kommer vi hem efter fem.. fy :( hoppas vi får sluta tidigare någon dag för att vi slutade sent... hoppas att jag orkar med dagen imorgon och att inte Hanna o Amanda är sjuka! <3 

Men nu säger jag ''godnatt'', ses imörn. Puss&Kram<3

Av Elin - 3 februari 2014 16:26

Va tvungen och lägga ut nåra bilder, sååå fint :)<3





Av Elin - 3 februari 2014 10:55

Idag är man ledig, fett skönt!! Men såklart glömde man och slå av larmet, så vid 06.45 vaknade man och undrade vad som lät så förfärligt och insåg att det var mobilen... fyfan! Jag var så HIMLA trött och somnade om efter typ 5-10 min men vaknade upp då och då.. sen har man vait vaken sen åtta, trevligttrevligt! ;)
Har lite ont i huvvet och är trött såklart.

Vet faktiskt inte vad jag ska göra idag, ingen bra ide och springa för det är sjukt halkigt ute och vill inte bryta benet! Fast vill inte med till säfsen så skulle passa bra och bryta benet! xD

Ha en bra dag, puss&kram <3

Skapa flashcards