elin-mylife

Alla inlägg den 1 februari 2014

Av Elin - 1 februari 2014 23:15

   


Ett par svarta byxor utan dragkejda och knappar framme, extremt snygga och sitter perffa i midjan! Dom är också tighta och bra! :) Pris 149 <3 

Köpte dom på H&M

   

En vit tröja med typ spets, ursnygg! Tajt men det gör inte så mycket.

Pris 149

Köpte den på Lindex

   


Ett par sjukt snygga svarta skor med dragkejda och skosnören och en liten ''klack''. Skorna diggar jag sjukt mycket, har alltid velat ha sånna här! 

Pris 300 kronor tror jag, men var rea så jag fick dom för 99 kr :) 

Köpte dom på Skopunkten

   

Ett blått ljus i en ''glaslyckta'' som luktar blåbär!! <3 

Pris 29 kr på Ikea. (Snart blire och tända på ljuset!)


  

Tuggummi med smak av jordgubb xD för 15 kronor


Det var de som jag köpte, hoppas att ni blev nöjda! :) Puss&Kram<3

Av Elin - 1 februari 2014 19:42

Jag kommer nog inte hinna blogga nåt mer under kvällen, beror på grejen som hänt.. :( det är så att vår häst (Joppe) fått kolik.. så vetrinären ska komma nu ikväll, vet inte när men det blir! Jag kan berätta mer imorn vad kolik är och vad vi fått göra! Åh känner att jag ligger så efter nu med bloggandet!! Men mår inte heller bra, är sjukt trött, ledsen, ont i huvvet och är hur varm som helst! 

Men nu hoppas jag att allt fixar sig, för jag mår dåligt och Sara mår dåligt. Puss&Kram <3

Av Elin - 1 februari 2014 15:41

Precis när jag skulle göra ett inlägg om grejerna som jag köpte igår så kom Sara in och berättade en sak så jag fick rusa iväg så det kommer nog upp ikväll eller nåt! Saken som hänt rör både mig och Sara sjukt mycket och ja vi får se hur det går! Berättar senare om de men för snart vi sätta oss ner några minuter och äta. 
Håll tummarna för oss! Kram<3 

Av Elin - 1 februari 2014 09:37

blire film och halv nyttig frukost! <3 

*Citruskesella

*Äggmacka 

*Svartvinbärsproviva <3 ''mums''

 

Skapa flashcards